pátek 17. června 2016

Beauty Cosmetics aneb rozlévané parfémy


Přeji vám všem krásný páteční den :)

Jak jsem slíbila, přináším dnes článek přímo voňavý. Před dvěma týdny mi přišel v rámci spolupráce vzoreček rozlévaného parfému od značky Beauty Cosmetics - rozlevaneparfemy.cz.

Značka Beauty Cosmetics je výrobcem parfémovaných vod o obsahu vonných látek cca 13 %, které představují alternativu ke světově známým značkám. Na rozdíl od nich jsou však rozlévané přímo na míru zákazníkovi. 

Parfémované vody jsou skladovány ve skleněných amforách, ze kterých jsou kalibrovanou profesionální pipetou nabírány v množství, jaké si zákazník přeje, a do flakonu, jaký se mu líbí.
(zdroj oficiální stránky značky)

Vybrala jsem si vůni inspirovanou Armani Diamonds, kterou znám a mám ji moc ráda. K otestování mi přišlo 15ml parfémované vody a ještě tři odstřiky dalších vůní.


A jak jsem spokojená? Jsem přímo nadšená. Hned po prvním přivonění jsem věděla, že je to ono. Armaniho vůni miluji a tato se jí naprosto může rovnat. Vydrží dlouho, voní nádherně, prostě za sebe nemám, co bych vytkla.


Moc se mi líbily i další tři odstřiky. Bohužel ten, který mě oslovil nejvíc, není označený. Ale nevadí.


Závěrem tedy můžu značku Beauty Cosmetics rozhodně doporučit. Pokud nechcete dávat velké peníze za originály, tyto inspirované vůně za skvělé ceny pro vás budou výbornou alternativou.

Hodnocení: 5/5

Velmi děkuji za možnost otestování tohoto skvělého produktu.


rozlevaneparfemy.cz - Beauty Cosmetics


8 komentářů:

  1. Zaujímala by ma kvalita tých parfémov a ako dlho to vydrží, keď obsahuje iba 13% tých látok...

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že na to, že obsahují pouze 13% vonných látek, vydrží vonět dlouho a intenzivně. Když jsem se ráno navoněla, v pozdním odpoledni jsem vůni stále cítila. Nebo spíš já ani tolik ne, protože za několik hodin si člověk na vůni, kterou má na sobě zvykne, ale lidé kolem mě ji cítili. Opravdu vydrží dlouho.

      Vymazat
  2. Super článek, vůbec jsem nevěděla, že něco takového je ! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na stránky podívej, myslím že za nabízené ceny jsou to skvělé vůně :)

      Vymazat
  3. Moc pěkný příspěvek :-) Určitě se podívám a vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem testovala, taky jsem spokojená a taky mám recenzi na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, četla jsem ji :) A za mě taky naprostá spokojenost :)

      Vymazat