čtvrtek 16. června 2016

Projekt 365 dní ve fotografii #6


6. 6. - 12. 6. 2016

Všechny vás srdečně zdravím :)

Dnes pro vás mám další týden z mého projektu 365 dní ve fotografii :) A jdeme rovnou na snímečky...

V pondělí jsem vyrazila navštívit rodiče, takže jedna fotečka z Přelouče. 


V úterý jsem trošku bloumala po obchodech, potřebovala jsem doplnit něco málo do šatníku. Ulovila jsem tedy jen jednu tuniku, ale tak zas někdy příště. Zrovna se moc nevyžívám ve zkoušení oblečení, takže jak mi něco nepadne hned, vzdávám to :D


Ve středu opět snímeček z mých oblíbených Pardubic. Jsem tam každý týden, ale víte, že jsem ještě nikdy nebyla na vyhlídce na Zelené bráně? To je ostuda.


Ve čtvrtek jsme si nacpali bříška smaženým květákem. Hlava byla obrovská a toto zbylo od oběda :D


V pátek jsem dělala, tuším, nějaké kuřecí maso, a taky k tomu byly brambory. A objevila jsem tuhle úžasnou, srdíčkovou ♥


V sobotu jsem si připravovala fotky do soutěže na můj knižní blog.


A v neděli jsem dělala recenzní příspěvek na úžasné omalovánky Kerbyho Rosanese Říše snů.


Tak to byl můj další týden. Mějte se všichni moc pěkně a na zítra mám pro vás připravenou voňavou recenzi. Určitě se mrkněte na článek, rozhodně zaujme hlavně ty dámy, které nechtějí utrácet za drahé parfémy.

Zdraví vás Šárka ♥


4 komentáře:

  1. Tak teda tyhle omalovánky jsou opravdu nádherné! A máš je krásně vymalované. :)
    Bude soutěž? Už se těším. Tampa mě láká hodně! A dopisy malých žen též. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, soutěž na knižním blogu už běží, určitě se zapoj :) Říše snů je fakt krásná. Ale včera mi došly omalovánky od Hanny Karlzon - Poďme snívať, nekupovala jsem origoš, ale to slovenské vydání a to je prostě boží omalovánka. Toužila jsem po ní už několik měsíců, i když poslední dobou ani moc nemaluji, ale ta kniha byl můj sen. Má tvrdou vazbu jako klasická knížka, no prostě nádhera ♥ Udělám potom taky příspěvek a nafotím nějké obrázky :)

      Vymazat
  2. Miluji smazeny kvetak :-)Na omalovanky jsem uz dlouhou dobu nesahla, tyto jsou moc pekne :-)

    OdpovědětVymazat