sobota 16. července 2016

Krásný zámek ve Zruči nad Sázavou


Všechny vás moc zdravím :)

Tak deště nám už ustaly, prodírá se sluníčko, hned je to veselejší :) I když tentokrát jsem ten déšť opravdu uvítala.
Dnes pro vás mám opět jeden tip na výlet. Začátkem července jsem se jeli podívat na Sázavu a navštívili jsme také zámek ve Zruči nad Sázavou. Byla jsem překvapená, jak jsou zámek, park i zahrada nádherné. Naprosto jsem byla unesená.

Protože jsem se ve Zruči stavovali až na zpáteční cestě k večeru, nestihli jsme prohlídku interiérů. Rozhodně tam tedy někdy zavítáme znovu. 

A teď už k fotografiím...








Krásný altánek :)



Růžiček bylo v parku spoustu a nádherně voněly ♥♥♥




Myslím, že tento zámek určitě stojí za návštěvu. takže pokud budete někde poblíž a nebo si plánujete udělat výlet na Sázavu, určitě si ho nenechte ujít :)

Mějte se krásně a užijte si víkend :)

Vaše Šárka ♥


8 komentářů:

  1. Zajímavý tip na výlet..U nás je hnusně, poprchá..Sluníčko v nedohlednu...Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilčo, určitě se na zámek někdy podívej, stojí za to. Měj se krásně, snad se nám zase vyletní :)

      Vymazat
  2. Hrady a zámky miluju a ráda bych Zruč navštívila. My jsme letos zvládli jen Milotice. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My toho taky letos ještě moc nenavýletovali, docela mě to i štve :) Plány bych měla :)

      Vymazat
  3. Ahoj Šárko, dnes jsem se vratila z CR a tak jsem se letmo koukla na pocitac a na tve prispevky :-)
    Az budu mit vice casu, tak sednu a vse si prectu a prohlednu. Krasny zamek a krasne fotografie :-)
    Urcite bezva tip, treba se tam pri pristi navsteve CR vydame:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji :) Doufám, že budeš mít taky nějaké fotečky z naší vlasti, ráda se juknu :)

      Vymazat
  4. Krasne fotky. Dobry tip na vylet.

    OdpovědětVymazat