neděle 17. července 2016

Projekt 365 dní ve fotografii #10


4. 7. – 10. 7. 2016

Přeji vám všem krásnou neděli :)

Před chvílí u nás přestalo pršet, ale stejně zůstává to počasí dál takové smutné a pošmourné. Ale mám otevřené dveře na balkon a ptáčci se tedy ve zpívání opravdu předhánějí :) Musím se smát, když telefonuji s mamkou, byť jsem v místnosti, vždycky je slyší. Někdy si je plete a myslí, že nám píská morče. Ale Jůlinka jim taky dost často konkuruje, stačí zašustit sáčkem a už se hlásí, že by si dala dobrotu :)

Dnes mám pro vás pravidelnou, týdenní dávku fotografií. Pojďme se tedy na ně podívat.

V pondělí jsme měli nějaké vyřizování v Čáslavi a přemýšleli jsme, kam si potom uděláme výlet. A vyrazili jsme na Sázavu. Jednu ze zastávek jsme si udělali také na Sázavském klášteře. Byla jsem moc ráda, že jsme mohli nakouknout i dovnitř. Určitě chystám také fotočlánek :)


V úterý jsme si udělali po hodně dlouhé době k obědu koprovku. Nebyla totiž doma dcera, která ji nejí, tak my s manželem jsme si tedy dali i za ni :))


Opět jsem se potulovala po dvorku a po zahrádce a lovila květinkové fotografie :)


Ve čtvrtek mi přišel recenzní výtisk z knižního supermarketu Arara. Na tuto knížku jsem se moc těšila. Nyní ji mám už přečtenou a kdyby vás o ní zajímalo víc, mrkněte na můj knižní blog na recenzi.


Vyzvedla jsem si také konečně balíček knih, které na mě čekaly v zásilkovně. Mezi nimi výjimečně i dvě kuchařky. Chystám fotočlánek, pokud by vás třeba zajímaly, jak vypadají uvnitř, jakým stylem jsou psané, jaké obsahují recepty, určitě sledujte můj blog. 


S tímto obrázkem jsem si poměrně hrála a moc mě to bavilo. Jen kdybych se ještě naučila nějak vyladit na foťáku bílou, aby potom fialová nebyla modrá a podobně. No zatím se mi to nedaří. Ale už jsem dostala tip... zkusit fotit na stejném podkladu... tedy to ještě někdy zkusím na fialovém tričku, jestli se podaří :)


A na konec týdne jedna včelička... jako by mi chtěla něco říct :) Možná jen vyhrožovala, že jestli budu otravovat s foťákem, tak se mi odmění žihadlem.


Tak to byl můj další týden. A co chystám na blog na týden příští? Určitě zmíněný článek o kuchařkách, které jsem si koupila. V plánu mám také další tip na výlet. Potom určitě opět nějaký fotočlánek s květinkami, protože květinových fotografií mám velkou spoustu a bylo by škoda se s nimi nepodělit. Nafotila jsem si také všechny orchideje, které mi kvetou, takže jeden článek bude jistě i o nich. Plánů a tipů na články mám dost, tak snad bude čas je publikovat. Všechno si to píšu do notýsku, aby se mi nápady nevykouřily a postupně je hodlám realizovat.

Mějte se moc krásně a užívejte léta :)

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Krasne fotografie, koprovku bych si take dala mnam:-)Moc povedena fotka s vcelickou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji :) Já koprovku nemusím moc často, ale jednou za čas si ji dám s velikou chutí :)

      Vymazat