čtvrtek 14. července 2016

Léto v záplavě květů


Všechny vás moc zdravím při deštivém čtvrtečním dnu :)

Po těch úmorných vedrech mi vůbec nevadí, že venku lije jako z konve a ochladilo se. Ale aby nebyl den úplně pošmourný, mám pro vás dnes květinkový fotočlánek :)

Květiny fotografuji moc ráda. Ať už jsou to luční kvítka nebo cokoliv co objevím na zahradě, při našich výletech, zkrátka všude. Třeba i v zahradnictví :)

Dnes vám nějaké své obrázky ukážu a třeba vás potěší a vykouzlí úsměv na rtech. Určitě to bude příjemné rozptýlení deštivého dne. Alespoň tedy doufám :)


Mňam, to je dobrota :)




Tady máme i berušku ♥






Tak to je dnešní květinkové potěšení. Doufám, že se vám líbilo :)

Mějte se krásně :)

Vaše Šárka ♥


12 komentářů:

  1. Krásný článek, Šárko! Opravdu probarvil a prosvítil dnešní deštivo. :) A dotaz . To fotíš pořád původním foťákem, nebo už máš zrcadlovku? Ty spodní fotky tak vypadají... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, mám pořád ten původní kompakt, jen někdy se na makro režim něco zadaří :)

      Vymazat
  2. Taky je u nás chladněji a pršelo. Fotky jsou nádherné a opravdu potěšily. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. Ráda fotím květiny i s hmyzem (pak mám plnou paměť a nemám těch dvě sta fotek jak využít:D). Květiny mají prostě vždycky něco do sebe. Obzvláště v těchto výjimečných letních dnech.
    coffeewithsachi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám stejný problém, spoustu fotek, ale co potom s nimi :)) Ale květinky taky miluji, můžu je fotit pořád a vždycky mám pocit, že nic podobného ještě ve sbírce nemám :))

      Vymazat
  4. Super! Kytičky jsou zkrátka veliká radost.... :-)
    Měj se fajn, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  5. Krasny kvetinkovy clanek a pekne fotecky:-)

    OdpovědětVymazat