pondělí 11. července 2016

Profesionální houbička na nanášení makeupu



Přeji vám všem krásný pondělní podvečer :)

Dnes je tedy opravdu vedro na padnutí. Mám hrůzu z toho, jaká čina po takových vedrech přijde. Nemám zrovna ráda bouřky, ba přímo se jich bojím.

Ale nebudeme dál rozvádět počasí a vrhneme se na dnešní článek. Před časem se mi naskytla možnost díky spolupráci se serverem postovnezdarma.cz, vybrat si některý z produktů k recenzi. Protože je to moje první spolupráce s tímto webem, nabídka byla omezená na určité výrobky. Já jsem si nakonec vybrala houbičku na nanášení makeupu. Lákalo mě to ji vyzkoušet, takže bylo rozhodnuto.


Hodně dlouho tedy trvalo, než mi výrobek přišel. Určitě tak tři týdny. 



A jak jsem s produktem spokojená?

Makeup se mi pomocí houbičky nanášel velmi dobře. Jen si myslím, že ještě lepší pro manipulaci je houbička ve tvaru kapky. Ale i s tímto tvarem se mi pracovalo skvěle.



Houbičku jsem nejprve namočila, vymačkala vodu, potom jsem si na ruku vymáčkla přiměřené množství makeupu a postupně houbičkou nanášela na pleť. Krásně jsem se dostala do míst kolem očí, nosu a makeup se mi lehce zapracovával. 

Trochu těžší situace nastala později, když jsem chtěla houbičku vyčistit, zbavit makeupu, aby zůstala hygienicky nezávadná pro další použití. Hodně dlouho mi trvalo, než jsem makeup z houbičky dostala, a to s použitím jemného mýdla, odličovací vody bez alkoholu a teplé vody. A stejně se houbička barvy makeupu už úplně nezbavila. Navíc snad pouštěla barvu, nevím, ale vytékala mi z ní voda obarvená narůžovo :(

Co tedy říci závěrem? 
Houbička mi vyhovuje tím, že se mi s ní opravdu dobře makeup zapracovává. Můžete samozřejmě použít houbičku i na korektor. A suchou třeba také na nanášení pudru.

Čištění houbičky bude asi oříšek. Ale možná bude jen stačit vychytat, čím by to šlo nejlépe. Pokud máte rady a tipy, určitě je ráda uvítám. Nevím, jak tato houbička dlouho vydrží, zatím ji používám chvíli, tak se nechám překvapit. Ale určitě neočekávám zázračnou výdrž, i z hlediska hygieny ji bude třeba za určitou dobu vyměnit za novou.

Za mě tedy houbička určitě stojí za vyzkoušení. Najdete ji právě na webových stránkách postovnezdarma.cz.


Mějte se krásně, určitě nezapomínejte dodržovat pitný režim :) Vedra to rozhodně vyžadují a vaše pleť vám bude vděčná.

Vaše Šárka ♥


2 komentáře:

  1. Nad touto houbičkou jsem taky uvažovala, ale právě nad tou ve tvaru kapky. Škoda toho umývání, tak držím palce ať sem někdo dá nějaký tip. Třeba časem přestane pouštět barvu, kdo ví... :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaký tip na efektivní a rychlé čištění by se hodil :)))

      Vymazat