neděle 24. července 2016

Projekt 365 dní ve fotografii #11


11. 7. – 17.7. 2016

Přeji vám krásnou neděli :)

U nás sice prší, ale po těch dusných dnech mi to vůbec nevadí, naopak, užívám si to. 
Dnes pro vás mám pravidelné pokračování mého fotografického týdne a hned se do něj pustíme :)

Kalanchoe mám ráda, jen mě mrzí, že se mi většinou nepodaří přivést květinku podruhé znovu ke květu. Jak vidíte, v jednom květinářství měli opravdu výběr barviček a ty plnokvěté druhy jsou také moc pěkné.


Opět kniha s květinkou, podobná aranžmá mám ráda a v létě jich využívám pro fotografie do recenzí a knižních tipů na mém knižním blogu.


Nakoupila jsem si své oblíbené kávičky, tyto dvě patří mezi mé opravdu nejoblíbenější. Než tedy objevím třeba ještě lepší :))


Ve čtvrtek jsem se stavila za kamarádkou v práci a ona má na chodbičce tento stoleček s nabídkou vůní. Chtěla jsem je zkusit, až budu odcházet, ale samozřejmě jsem si potom vzpomněla, až když už jsem byla pryč :)) Tak příště.


Čmeláčky a včeličky poslední dobou fotím hodně často :D


V sobotu jsme si udělali k obědu lečo. Na fotce vypadá vskutku nevábně, chutnalo však skvěle.


A v neděli jsem se vrátila k jednomu rozmalovanému obrázku. Už jsem zase trošku pokročila, tak snad vám tukánky brzy ukážu vymalované :)


To byl tedy můj další týden. Užijte si neděli, přestože počasí nepřeje výletům. Ale určitě si najdete jinou zajímavou činnost, kterou deštivý den vyplníte. My jsme se rozhodli pro menší nákupy. Ne že bych byla nadšená, protože rozhodně nejedeme do knihkupectví, tam bych šla nakupovat okamžitě :))) ale blíží se dovolená a je potřeba doplnit šatník a to mě děsně nebaví. Ale tak jednou to být musí :)

Mějte se krásně :)

Vaše Šárka ♥

11 komentářů:

  1. Fotky jsou moc krásné :) Nápad 365 dní ve fotografii se mi moc líbí :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Šári krásné fotky ;-) Já si užívám neděli v klidu doma, po dlouhé době, jeden den, kdy nemusím nic :-D
    Krásné dny ;-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji :) Někdy je klid a odpočinek opravdu potřeba a pošmournější počasí je pro něj jako stvořený :)

      Vymazat
  3. Krasne fotky Sarko :-)Ta omalovanka je moc pekna, ja jsem na omalovanky uz dosti dlouhou dobu nesahla, asi pauza :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji :) Taky jsem předtím měla takovou nějakou malovací krizi, vůbec se mi vybarvovat nechtělo, ale teď mě to zase baví :)

      Vymazat
  4. Ahoj Sarko, ja mam tenhle vikend nejaky utlum. Nejsem schopna doplnit fotky ke clankum a publikovat a 365 uz vubec ne...a na omalovanky jsem nesahla asi od dubna.:( neni cas ani chut.jonak fotky mas krasne. Nejhezci jsou cmelaci.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, moc děkuji :) Někdy prostě není chuť a ani síla do ničeho, tak se nenuť, ono to zas přijde a chuť se dostaví. Třeba si potřebuješ jen odpočinout a bude i elán. Dětičky vyčerpávají :)

      Vymazat
  5. Ty tak nádherně vybarvuješ. Můžu se zeptat, jaké používáš pastelky a co to jsou za omalovánky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Tohle jsou Proměny zvířat a vybarvuju Polycolorkama od Koh-i-nooru. Jinak mám třeba i pár různých kusovek pastelek od různých značek, teď mi dorazily nové pastelky Marco Raffiné, udělám taky článeček v týdnu. Ale tento obrázek je Polycolorkama, na které nedám dopustit :))

      Vymazat
    2. Děkuji, podívám se po nich. :-)

      Vymazat