pátek 22. července 2016

Růžová nadílka


Přeji vám krásný páteční, pozdní večer :)

Další pracovní týden je za námi. Spoustu z vás si určitě užívá dovolené. Nás čeká letos až koncem srpna a už se moc těším.

Dnes mám pro vás další květinkový fotočlánek a tentokrát je celý růžičkový :) Škoda jen, že nemůžete cítit ty opojné vůně :)

Růžičky nejsou z naší zahrady, ale nafotila jsem je především v zahradě zámku ve Zruči nad Sázavou a u hradu Český Šternberk.





Tato kráska voněla naprosto jedinečně, dokonce i manžel se rozplýval :)




A to je z růžiček všechno. Mějte se moc krásně, užívejte si léta, krásného počasí :)

Ahoj Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Krasne ruzicky a krasne fotky Sarko :-) Mej se krasne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je opravdu nadílka. :) Já mám tři růže v květináčích, ale letos se jim do květu moc nechce. teď teprve vyhodily nová poupata, tak uvidíme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My už nějak růže ani nepěstujeme, dřív je měla tchyňka, ale pravidelně chytaly plíseň, takže se kochám jinde :) Ale růžičky miluju :)

      Vymazat
  3. Ruže sú najkrajšie kvety na svete, ani neviem či mám nejakú konkrétnu farbu, ktorú milujem, asi to budú také maslové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám růžičky moc ráda, žluté, smetanové, do oranžova... tyto barvičky asi nejvíce :) Ale celkově všechny :)

      Vymazat
  4. To je nádhera! A věřím, že i krásně voní! :)

    OdpovědětVymazat