středa 29. března 2017

Jarní procházky mě nabíjí...


... tak dokonale, jako nic jiného. 
Dnes mám volný den, tak jsme vyrazily s Kejsinkou ven už kolem deváté. Byla sice trochu zarousaná, protože tráva nestihla oschnout, byť se už sluníčko snažilo. Ale z toho jejího čumáčku jí zářila dokonalá spokojenost. 
Bylo tak nádherně, že  jsem šla chvíli dokonce jen v tričku. Takové počasí opravdu miluju. A s pejskem si tato dokonalá rána vychutnám ještě mnohem víc. Copak bych se jinak šla sama cournout kolem rybníku? Maximálně výjimečně jednou s foťáčkem, ale tím by to skončilo. Připadala bych si totiž jak blázen na toulkách :))

Co mě ale překvapuje, je neskutečné množství včel. Někde na trávnících je to hotové rojení. Lezou po zemi jako mravenci, fakt mě to dost udivilo.

A samozřejmě mám pro vás pár foteček. Jsou z víkendového toulání po okolí. Moc jich není, ale aspoň něco málo pro radost :)











Na zahrádce nám konečně rozkvetly krokusy.





Mějte se moc krásně a užívejte teplých, jarních dnů v klidu a pohodě :)

Vaše Šárka ♥

10 komentářů:

  1. Jsem prvne cetla, ze Ty jsi byla urousana a prislo mi to nejake divne...:) Take tohle courani miluju. Jen kdybysme uz nemusely tahat ten kocar a mohly to vzit treba pres pole. Ale to si jeste par let pockam...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky by se mohlo stát :)) Ale ne, jen jsem měla trochu mokro v botách. Ovšem to mi procházku nemohlo zkazit :)

      Vymazat
  2. Nesnáším hmyz. :/ Ale jaro je úžasné a fotky se ti moc povedly. ♥ Hned bych šla ven, ale je už skoro tma. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko ráda jsem se s tebou prošla... Příroda se probouzí a je to nádhera pozorovat ji.
    Kejsinka je kouzelná 😊.. Měj se moc hezky.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, moc děkuji za tvou návštěvu :) Jaro si opravdu užíváme :)

      Vymazat
  4. Ja nesnasim vedro a slunicko (alergie), zatim to celkem jde, bude hur, takze normalne by me ven nedostal ani za prachy, ale kdyz vidim, jak jsou moje holcicky venku stastny, tak jenom kuli nim sem ochotna to pretrpet. Jinak ja slunicko jen z balkonu z pod slunecniku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, že jako alergik z jara neskáčeš radostí. Já zas coby kardiak nesnáším v létě ta urputná vedra a v zimě velké mrazy. Když je počasí tak akorát, cca 25 stupňů, to je pro mě ideální :)

      Vymazat