sobota 25. března 2017

Můj první box s překvapením aneb... neodolala jsem :)


Krásný víkend vám všem :)

Už z názvu vidíte, o čem bude dnešní článek. Zkrátka jsem neodolala a také si objednala Brandnooz box. Tentokrát jde o Glanc box – boxík s kosmetickými nebo čisticími prostředky. Viděla jsem už spoustu příspěvků na blozích, či videí na YouTube, ať už s potravinovými nebo těmito kosmetickými boxy. A stále jsem váhala, až jsem nakonec samozřejmě neodolala, podlehla a objednala.

Glanc box mi dorazil ve fialové krabici, vyplněný papírovou slámou. Byla jsem mile překvapena, že téměř všechny produkty pochází z pečující kosmetiky. I když nad aviváží, například, bych taky pochopitelně neohrnula nos ☻



A podíváme se na jednotlivé produkty, které box obsahoval.

Musím říct, že jsem nějak zaspala dobu, ale vůbec jsem nevěděla, že Fa vyrábí i antiperspiranty. Vždy jsem viděla pouze deodoranty, které mi nevyhovují, takže jsem se po nich už ani v obchodech nedívala. Tudíž jsem teď byla trošku překvapená. Antiperspirant voní moc pěkně a doufám, že i účinek bude takový, jaký se od něj očekává.

Fa Soft&Control Caring Lila

Fa antiperspirant s až 48h ochranou proti pocení a tělesnému pachu. Unikátní Dry Oil technologie se suchými oleji přináší pocit jemné pokožky. Antiperspirant má příjemnou květinovou vůní fialky.


Značku Dove mám moc ráda. Ať už jde o sprcháče, krémy na ruce, tělová mléka, šampóny. Takže hned dva produkty od této značky mě opravdu potěšily.

Dove Nourishing secrets Shampoo

Nová kolekce péče o vlasy a pokožku těla Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual odhaluje tajemství vyživující síly inspirované rituálem krásy japonských žen, jenž využívá lotosového květu a rýže v kombinaci s péči od Dove.
Glowing Ritual šampon v sobě snoubí rýžovou vodu a lotosový květ, jejichž kombinace vám pomůže odhalit krásu hladkých a zářivějších, hloubkově vyživených vlasů.


Dove Nourishing secrets Body wash

Nová kolekce péče o vlasy a pokožku těla Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual odhaluje tajemství vyživující síly inspirované rituálem krásy japonských žen, jenž využívá lotosového květu a rýže v kombinaci s péči od Dove. 
Spojení výtažku z květu lotosu a rýžové vody vytváří osvěžujíci směs, která obnovuje zdravý jas a hebkost vaší pokožky.


Sprchový gel i šampon úžasně voní a už se těším, až je vyzkouším.

Od Garnieru velice ráda používám klasickou micelární vodu. Žádný micelární gel jsem dosud nezkoušela. Tak jsem zvědavá, jak mě jiný styl odličování osloví.

Garnier Čisticí micelární gel

Garnier Čisticí micelární gel Čisticí oplachovací gel s micelární technologií účinně odstraňuje nečistoty, kožní maz a make-up jako magnet. Vhodný pro všechny typy pleti, i pro citlivou. Odstraňuje make-up, čistí a zjemňuje. Ideální pro použití ve sprše.


Signal Long Active White Fresh

Zubní pasta Signal Long Active White Fresh chrání zuby před kazem, účinně odstraňuje plak a perfektně zuby bělí. Eliminuje riziko negativního účinku kyselin, které vznikají působením bakterií nacházejících se v plaku. Pasta rychle a šetrně odstraňuje zbytky jídel a chrání zuby i mezi jednotlivým čištěním pomocí technologie Pro-Time ZincTM.


Zubní pasta se nikdy neztratí, co si budeme povídat :)

A z čističe pračky mám rovněž radost a co nejdřív ho použiji. Pračka mi určitě poděkuje :) 

K2r Čistič pračky 3v1

K2r čistič pračky s unikátním řešením 3v1 dokáže prodloužit životnost Vaší pračky. Doporučuje se používat každé 3 měsíce nebo po 40 pracích cyklech. Jeho 3 funkce:

- Odstraňuje vodní kámen
- Přináší svěžest
- Čistí a odstraňuje zbytky pracího prostředku a aviváže


A to byl poslední produkt. Jsem naprosto spokojená, box mě maximálně potěšil. A jak se líbí vám? Oslovily by vás produkty?

Pokud byste měli chuť si box objednat, neváhejte a objednávejte zde. Pro možnost slevy zadejte kód: MTOEAFQUUD.

Mějte se krásně a užijte si víkend :)

Vaše Šárka ♥

10 komentářů:

  1. Taky jsem ho dnes vkládala na blog :-) Líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tyhle boxy připadají úžasné. Bohužel jsem si ještě žádný nepořídila :(

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak o tomto kosmetickém boxíku slyším poprvé :) Ale vypadá docela zajímavě i ty produkty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S produktama jsem fakt moc spokojená, využiji úplně vše :)

      Vymazat
  4. Zajímavý boxík, zatím jsem znala trošku jiné.Ale tvůj mne opravdu zaujal.
    Krásnou neděli ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela mě mrzí, že už není Lady box. Ten jsem ani nevyzkoušela, prý byl moc dobrý :) Měj se hezky, Zdeni :)

      Vymazat
  5. Šárko, myslím, že si měla celkem štěstí, jejich obsah se v poslední době zlepšuje. Dcera si je objednávala v UK, když tam pobývala a z těch našich pak byla zklamaná...
    Děkuji za návštěvu na mém blogu a přeji příjemný den.
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zkusila poprvé a nadšení, tak uvidím dále :)
      Přeji také příjemný den a děkuji za komentář, Helenko :)

      Vymazat