pondělí 17. dubna 2017

Kosmetické štětce v elegantním designu


Přeji vám krásný den :)

Po nějaké době mi přišel email ze stránek postovnezdarma.cz, zda si nechci opět vybrat zdarma produkt k recenzi. Řekla jsem si, proč ne a prohlédla jsem si nabídku. Očko mi brzy padlo na sadu kosmetických štětců v různých barvách. Měla jsem tedy vybráno, protože právě štětce jsem potřebovala. Ovšem když mi po měsíci od objednávky přišel balíček, nevěděla jsem, jestli se mám smát či plakat.

Opravdu by si měl člověk pořádně přečíst parametry výrobku, který si objednává, a to do detailu. Jak jsem mohla přehlédnout rozměry štětců? Rozměry totiž čítají 9 – 11cm. Proto ten pidi balíček. No... je to moje chyba.



Elegantní kosmetické štětce pomohou k dokonalému nalíčení. Hebké štětiny jsou příjemné na pleť. Součástí je štětec na pudr, obočí a oční stíny. Kvalitní štětce jsou nezbytnou výbavou dámské kosmetiky. Možnost výběru ze 3 krásných barev.
  • Materiál: plast
  • Barva: černá, zelená, modrá
  • Rozměry: 9 - 11 cm
  • Obsah balení: 7 ks kosmetických štětců
       (zdroj)



Balíček tedy obsahoval sedm kosmetických štětců (štětečků) uložených v průhledném igelitovém sáčku. Trošku mě také zarazil nápis Hello Kitty na štětcích, kterého jsem si při objednávání vůbec nevšimla. Štětec na pudr mi přijde dost malý. Vhodnější je spíš na nanášení tvářenky či rozjasňovače. Štěteček na obočí mě mile překvapil, vykreslila jsem ho jím perfektně. Štětce na oční stíny fungují tak nějak průměrně. Potom sada obsahuje takový ten obyčejný aplikátor, jaký najdete v levnějších paletkách očních stínů. Tak ten bych právě vůbec nepotřebovala, protože i z paletek je vyhazuji, nevyhovují mi.




Sečteno podtrženo... název produktu na eshopu by možná měl obsahovat slovo mini nebo cestovní. Tuto sadu využijete opravdu asi jenom na cesty či na nějaké opravné líčení v práci během dne. Na vytvoření kvalitního makeupu bych štětce nedoporučila. Za co bych udělila plusové body? Štětcům nevypadávají (zatím) štětiny a jsou příjemné na dotek.

Co dodat na úplný závěr? Sada štětců mě vůbec nenadchla, naopak. Vím, že si můžu sama za to, že jsem si důkladně nepřečela popis u produktu. Myslím si však, že nejsem jediná, kdo něco podobného přehlédne, proto si myslím, že by název produktu měl být přesnější, než pouze Kosmetické štětce v elegantním designu. Jde vyloženě o cestovní sadu, protože klasickou sadu štětců si představuji trochu jinak. Nevím, jak se pohybuje cena, někdy se mi na stránkách ukazuje 315Kč, jindy 115Kč. Každopádně jsou štětce momentálně vyprodané.

Čtěte pozorně parametry produktů, které si objednáváte. Předejdete tak zklamání.

Mějte se krásně...

Vaše Šárka ♥




6 komentářů:

  1. Z tejto stránky som ešte nikdy neobjednávala. Príde mi že tam majú dosť nekvalitné veci.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou to šunty- divím se, že vůbec mohou nabízet takové braky a co víc,že lidi to kupují.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holt to musí člověk sám vyzkoušet, aby tomu uvěřil- pěkný den Šárko ♥

      Vymazat
    2. To je pravda. Nejspíš i náš pejsek s tím souhlasí, protože mi den po recenzním článku štětce vyčenichala a upravila jim fasádu :))

      Vymazat