středa 12. dubna 2017

Nedělní procházka...


... zelenajícím se lesíkem. Bylo nádherné počasí, což tedy dnes se říct nedá. Brrr, taková zima. V neděli bylo krásné teplíčko. Manžel jel s chlapama na kolo, tak my jsme s Kejsinkou vyrazily do lesa na procházku. Chtěla jsem dojít až do vedlejší vesnice k rybníku, ono to není až tak daleko, ale nedošlo mi, jak dny předtím pršelo, že bude cesta ještě tak rozbahněná. Takže jsme nedošly úplně až do kýženého cíle, ale i tak jsme si to užily.

Také máte rádi procházky lesem? Já mám vážně někdy (dost často) potřebu, být sama, nikoho nepotkat, s nikým nemluvit a jen se s pejskem procházet a užívat si přírody. A normálně mě dokáže namíchnout, když náhodou někoho potkám a ten někdo chce ještě navázat hovor. No, jsem holt dost introvert, co nadělám. A miluju stromy, mám pocit, že opravdu snad vyzařují nějakou energii. Takže jak miluji potoky a řeky, zkrátka zurčící vodu, nějak mě to uklidňuje, tak miluji stromy.

A samozřejmě jsem si nezapomněla vzít foťáček a můžu vás vzít na naši procházku sebou :)






















Pokud mě sledujete pravidelně, tak tento rybníček znáte. Ten je u nás ve vesnici a chodíme tam s pejskem v podstatě denně.




U mateřské školky jsme potkaly tuto krasavici. Už jsem ji fotila někdy v zimě, tak v neděli jsme na ni měly opět štěstí s Kejsinkou. No, Kejsinka nebyla moc nadšená, že jsem zastavila a fotila ji, jak normálně skoro neštěká, tak na zrzku pěkně ňafala☻



Líbila se vám procházka? Vím, jsou to v podstatě samé stromy, nic originálního. Ale třeba jste jako já, moc ráda si podobné fotky přírody prohlížím. Je to pro mě takový balzám na duši.

Mějte se moc krásně...

Vaše Šárka ♥

10 komentářů:

  1. Super prochazka diky za ni, prenesla jsi me do jarnich cech!

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, krásnou procházku jste si udělali a máte z ní hezké fotečky.
    Přeji krásné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko miluji procházky lesem, miluji to krásné lesní ticho, miluji tu neskutečnou vůni lesa a miluji tvé fotky.... Krásný večer.Z❤

    OdpovědětVymazat
  4. Procházka lesem či kolem rybníků mne nikdy nezklame, je to přímo očisťující proces.
    A vůbec nevadí, že je zrovna trochu bláto, že ?
    Krásné dny přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat