neděle 9. dubna 2017

Sobotní odpoledne v Kutné Hoře


Přeji vám krásný den :)

Užili jste si víkend? Já tentokrát docela ano. Měla jsem volno, takže jsme si vyrazili na menší výlet. Zamířili jsme do naší oblíbené Kutné Hory a vzali jsme sebou také Kejsinku. Pro ni to byl první větší výlet a náramně si ho užila. Potřebujeme ji naučit na jízdu autem, aby potom vydržela i delší vzdálenosti. Momentálně ji všechno děsně zajímá a v klidu moc nevydrží. Musíme trénovat.

Kamarádka se mi smála, když viděla fotky na facebooku, prý „tak jste zase byli v Kutné Hoře?“ A já na to, že jsme museli zahájit sezónu☻ Kutnou Horu máme opravdu hodně oblíbenou, jezdíme tam jen tak na procházky, na kávičku, několikrát za rok. A když si projedete na mém blogu loňské články, minimálně jeden z Kutné Hory najdete.

Pokud jste Kutnou Horu sami ještě nenavštívili, pojďte se projít historickým městem prostřednictvím fotografií se mnou. Věřím, že dostanete chuť, tam také zavítat.








Pejsek se chtěl kamarádit, tolik kňučel, že paní musela přijít, aby se oňufali☻ 


Dominantou města je jistě Chrám sv. Barbory, který je nádherný ♥








Ráda se procházím malebnými uličkami, také většinou zavítám i do místního antikvariátu, který bývá během víkendu otevřený.


















A něco z jarní květeny...












Zalíbila se vám Kutná Hora? To vám věřím. Já ji prostě miluji. Také se mi moc líbilo loni v údolí řeky Vrchlice. Je to poblíž města, nádherná příroda, řeka bublá... Těším se, až tam letos opět vyrazíme.

Dnes se manžel vydal s chlapama na kolo a my s Kejsinkou jsme se šly projít do lesa. Samozřejmě jsem nezapomněla na foťák, takže vás v dalším článku vezmu sebou :)

Mějte se krásně a užívejte si jarní pohody.

Vaše Šárka ♥

16 komentářů:

  1. Kutná Hora je moc hezká, máš pravdu.❤❤
    Moc krásné fotečky, hlavně květin :)

    zuzkalistblog1.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, Šári :) Kutná Hora je přenádherná, mám to tam hrozně ráda a vůbec se nedivím, že se tam vracíte. Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem tam pár let zpátky. Vypadá to tam moc hezky :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Do Kutné Hory bych se ráda někdy podívala. Z těch fotek na mě úplně dýchá ta atmosféra a hned bych se tam rozjela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se tam, Ivet, jednou podívej, Kutná Hora za to stojí :)

      Vymazat
  5. Ta Kutna Hora me porad vuc a vic laka. Jenze pro nas je fakt dost z ruky. To az budou deti vetsi, a bud vydrzi vylet s nami, nebo budou nekde u babicky. Ovsem zajima me, zda jsi v tom Antikvariatu neco ulovila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, věřím, že se tam jednou podíváš. Tentokrát jsem v antíku nebyla, aby manžel nemuseli čekat s pejsekem venku, ono by to bylo asi na dlouho, však to znáš :)) A naposledy jsem si tam koupila knihu Opožděné vzpomínky od E. Merové :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. To je pravda, ale pokud bys chtěla vidět slunečné fotky, jukni na loňský článek :)

      Vymazat
  7. Děkuji za procházku Kutnou Horou. Ještě jsem tam nebyla - mám ji na seznamu "až někdy". Ty hezké fotky mne nalákaly zas o trochu víc.
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, určitě se tam jednou vydej na výlet, věřím, že budeš nadšená :) A moc děkuji za komentář :)

      Vymazat
  8. Šári i já KH.miluji. Už jsme tam byli tolikrát a stejně mne pokaždé okouzlí něčím novým. Tvé fotky jsou opravdu nádherné..
    Ráda jsem tě viděla a dobrou noc ti přeji. Z.❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, máš pravdu, vždy mě KH něčím osloví, okouzlí, proto se tam pořád vracím. Taky jsem tě moc ráda viděla, měj se krásně a děkuji ♥

      Vymazat