pondělí 3. dubna 2017

Střípky (ne)všedních dnů #5


Přeji vám krásný začátek nového týdne :)

Jsem trošku rozmrzelá, protože tři dny jsem byla v práci a bylo nádherně, teď mám volno a počasí se pokazilo. No, co nadělám, neovlivním to. Ale mám teda docela vztek. Naštěstí jsme dopoledne stihly s Kejsinkou procházku, teď už se rozpršelo.

Dnes pro vás mám další pokračování mého foto projektu. Snad se vám fotografie budou líbit. A jdeme na ně :)

Jako správný knihomol prostě nemůžu začít jinak než knihami, to uznejte :) Fotím je několikrát do týdne pro knižní blog, takže fotografií knih mám pořád spoustu. Dnes vám ukážu tyto dvě krásky a určitě je obě doporučuji. Návraty domů mám přečtené a Všichni jsme utkáni z hvězd právě čtu, jsem už za polovinou a je to moc dobré.


Zdravé ovesné placičky, které si dcera připravovala do školy kvůli jednomu projektu. Chutnaly skvěle.



Pomalu se začaly probouzet květinky na zahrádce.



Takhle mě rozmazluje moje dcerunka. Nebyl tedy doma pečený, ovšem vynikající.


Několik snímečků z našich procházek...




Kejsinka nesmí chybět, to je jasné.


Totálně vyřízená po procházce :)


Vzadu vidíte, jak nám naše zlatíčko likviduje kuchyňské linoleum.


Ukážu vám ještě jednu knihu. Zatím jsem ji nečetla, ale strašně se mi líbí, jak krásně je graficky zpracovaná.


Recept na lososa jste už na blogu mohli vidět. Byl opravdu vynikající.



Dárek k MDŽ ♥ No, nenápadně jsem manželovi naznačila, že když neřešíme Valentýna, tak někdy bych kytku přece jen dostat mohla.


Tulipánek jsem si na focení vypůjčila od Natálky.



Hyacint nádherně voněl... Dostala ho dcerka od přítele spolu s těmi fialkovými tulipány. Také jsem si ho musela vyfotit☻




Rajčata miluju, můžu je opravdu nahusto.


A jeden kuskus se zeleninou, žampiony a sýrem. Vynikající. Myslím, že kdysi v minulosti jsem na blog také vkládala recept... klik





To je pro dnešní článek všechno a brzy se můžete těšit na další díl střípků, který se bude týkat druhé poloviny března :) Snažím se vybírat fotky, které nedávám do ostatních článků, tak snad se mi to daří, i když někdy se tomu úplně nevyhnu.

Mějte se krásně a užívejte si jaro.

Vaše Šárka ♥


6 komentářů:

  1. Hezké fotky. Zajímal by mě recept na ty ovesné placičky. Taky občas koketujeme se zdravou stravou. Moc se nám to tedy nedaří - zrovna se v troubě peče hodně nezdravá pizza. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :) Vysonduji od dcery a kdyžtak udělám článek s receptem :)

      Vymazat
  2. Šárko tak jsme na tom stejně, tři dvanáctky mám za sebou a deštivé volno před sebou.. Včera večer jsem tě vyhlížela a opět propásla.😊
    To jsou opět krásné střípky..Fotky oblohy mne okouzlily..Ty já můžu, občas si připadám že nosím nos moc vysoko.A to jen téměř pořád pozoruju mraky 😊Že by úchylka 😊.
    Knížky mne opět zaujaly a Lizucha nejvíc (však je tam opět nebe).. Květinky jste měly holky nádherné a ty dobrůtky, mňam 😊. Užij si volno,pa Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky miluju mraky. Dnes jsme byli v Kutné Hoře a jak jsem fotila, zrovna byla oblaha tak zajímvě a občas i hrozivě probarvená :)
      Měj se krásně Zdeničko a děkuji za návštěvu v práci ♥

      Vymazat
  3. Nádherné fotky! :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat