čtvrtek 27. dubna 2017

Šperkujeme byteček #2


Přeji vám krásný podvečer :)

Dnes mám pro vás další článek o doplňcích a dekoracích do bytů a domečků. První článek z této rubriky měl opravdu vysokou sledovanost. Byla jsem hodně příjemně překvapená. Tak snad vás zaujme i ten dnešní a najdete v něm spoustu inspirace. Jenom upozorním, že tato rubrika nevznikla z důvodu nějaké spolupráce, je to čistě jen můj nápad představit vám e-shopy, které jsem objevila, padly mi do oka a zaujaly svými produkty.

Tentokrát jsem se zatoulala na stránky e-shopu Bella Rose. Myslím, že tento obchod je velmi populární a všechny milovnice skandinávského vintage designu ho znají. Najdete na něm snad úplně všechno, co se vám do interiéru může hodit. A nejenom do interiéru.

Pojďme se tedy podívat, co pěkného mě na Bella Rose zaujalo.

Máte chuť zarelaxovat si v závěsné síti či křesle? Mně by to bavilo moc.


Hodně se mi zalíbily kuchyňské váhy.


Také mezi vázami bych si rozhodně vybrala a dokonce bych nějaký kousek i potřebovala.


Pokud prahnete po novém osvětlení, tady máte malou inspiraci...



Parádní stojací lampa...


Svíčky a svícny...


Jak jsem psala i v minulém článku, miluji různé košíky a koše :)


Na stránkách najdete také bytové vůně a difuzéry.


Inspirace týkající se různých dóz, uzavíratelných sklenic, boxů, krabiček, táců je velmi pestrá. Nevíte, kam se dřív dívat :)




Samozřejmě jsem nezapomněla na polštářky, běhouny a další textilní doplňky a dekorace.


Objevila jsem krásnou litinovou konvici.


A u konviček zůstaneme...


Na stránkách najdete i pěkné květníky, kyblíčky...


Poličky, police, nástěnky...


Pufy a taburety...


Hodiny...


Plážové tašky...


A nakonec figurky Willow Tree


Zaujal vás dnešní článek? Dostali jste chuť si něco nového do bytečku pořídit? Já tedy rozhodně ano.

Mějte se moc hezky...

Vaše Šárka ♥

14 komentářů:

  1. Já už jsem si na tyto stránky zakázala koukat :-)) mají moc hezké věci, vybrala bych si jich určitě hodně. Krásné odpoledne D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, věcičky krásné, ráda se kochám :)) Měj se krásně :)

      Vymazat
  2. Hodně zajímavých produktů. Mně by se asi nejvíce hodilo houpací křeslo. :O)
    Krásný čtvrtek.

    OdpovědětVymazat
  3. Belarose jsou uzasne stranky. Take tam porad slidim a kocham se a preji si...:) Bohuzel musim vydrzet asi az po materske...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, však proč bychom se nepokochaly :) A taky bych si přála...

      Vymazat
  4. Znám, občas projíždím, ale ceny mne zase vrátí na ZEM :o)), dost obdobné produkty se dají sehnat levněji. I když někdy si udělat radost a alespoň maličkost si dopřát, která z nás by nechtěla, že Šárko ?
    Hezké dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, určitě se dá nakoupit levněji, s tím souhlasím. Naštěstí to kochání nic nestojí :)
      Měj se krásně :)

      Vymazat
  5. Šárko když si chci udělat radost, tak se chodívám pokochat do obchůdku v Pcích.Kochám se a hlavně pevně držím peněženku.. Krásných a určitě pro mne potřebných věcí tam mají... Měj se moc hezky,pa ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, taky mám pár vytipovaných obchůdků v Pce. Ale stejně se na netu kochám a šmejdím :)
      Měj se hezky, papa :)

      Vymazat
  6. Bella Rose mám také ráda, ale poslední dobou hodně hledám i na etsy.com, což je celosvětový server, kde si lidé prodávají své vlastní výrobky, taé rozhodně koukněte :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Etsy.com jsem už také zaregistrovala díky knihomolským svíčkám, ale zatím jsem stránky nijak pozorně neprojížděla. Ale asi to brzy napravím. Děkuji za návštěvu :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Moc děkuji. Při návštěvách takových krásných stránek to jde samo :)

      Vymazat