pondělí 1. května 2017

Zimo, už se nevracej...


... Už jsme si tě užili dost. Konečně se trošku vylepšilo počasí a já jsem opět měla pracovní víkend. Klasika. Budete-li chtít vědět, kdy bude krásně, zeptejte se mě, kdy jdu do práce. Začíná to být celkem spolehlivé ☻

Ovšem doufám, že i dnes bude jarní počasíčko, chceme vyrazit někam na výlet, když je manžel ve svátek doma. Kejsinka se taky potřebuje pořádně vylítat a já dobít baterky. Takže příroda to jistí. A zatím to vypadá slibně.

A jenom tak pro radost tady mám pro vás pár jarních květinkových snímečků.















Mějte se mc krásně a užívejte si májové dny :)

Vaše Šárka ♥

12 komentářů:

  1. Krasne snimky, Sarko. Nejvic se mi libi ten v te skrince. To je tva knihovna? Vypada moc krasne. Nechces ji nafotit celou, treba na knizni blog?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, to je provizorní knihovna ze skleníku v obývákové stěně. Takže nejde otevřít, jen trošku po stranách. Na svou knihovnu stále čekám :)) Holt sklo muselo ustoupit literatuře :))

      Vymazat
  2. Hezké jaro jsi vyfotila a taky doufám, že už venku to správné jaro bude. Krásný den Šárko, užijte si v přírodě. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užili jsme si to dnes krásně, určitě budou nějaké fotečky. Moc děkuji, Danko a měj se hezky :)

      Vymazat
  3. Šári tak ono je to podle tebe,já myslela že podle mých směn.. Také mi to tak krásně vychází.. Také se přimlouvám za teplíčko prosím 😉..
    Krásné fotky, potěšila jsi mi dušičku.. Krásný máj.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, asi to s těma směnama a počasím máme podobné :)) Co naděláme. Snad se to otočí a užijeme si i sluníčka, dnes bylo fajn :) Měj se krásně Zdeničko a děkuji ♥

      Vymazat
  4. Já to mám takto už nějaký rok. Když jsem v práci, tak krásně svítí sluníčko a přímo láká na nějaký výlet. Ale jak jsem doma, tak zaleze a proprší skoro celý den nebo fouká studený vítr a je celkově zima. Mám já to ale štěstí :D Fotky jsou moc pěkné, tyhle kvítečkové mám moc ráda a sama jsem schopná si s foťákem vyhrát do aleluja :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to někdy vážně k vzteku s tím počasím :) Ale dnes jsem si i sluníčka užila a samozřejmě i řádění s foťákem :)
      Měj se krásně, Ivet :)

      Vymazat
  5. Začal máj, lásky čas, tak příroda se již určitě umoudří a vše bude tak jak má být :o).
    Hezké dny přeji Šárko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, taky se těším, že už bude počasíčko jen lepší a lepší :)
      Krásné májové dny přeji :)

      Vymazat
  6. Šárko, krásné kytičky, hezky nafocené. U nás už začalo jaro. Hurááá.
    Přeji příjemný květen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo moc děkuji :) I tobě krásný květen a snad už se ohřejeme, i když právě dnes je neskutečná zima :))

      Vymazat