pátek 5. května 2017

Prvomájová procházka...


... Po Tyršových sadech a v okolí pardubického zámku.

Konečně jsem se dostala k článku, nějak nic nestíhám. Dnes jsem ještě navíc ráno objevila u Kejsinky klíště, pinzeta doma pořádná vhodná žádná, takže jsem ho nevytáhla a volala veterinářce. Naštěstí máme moc hodnou paní doktorku, která vezme i mimo ordinační dobu. Odpoledne mám totiž naplánovanou schůzku, kterou nelze odložit. A tak jsme to už zvládli a klíště je venku.

Ale zpět k pondělku. Počasí nakonec bylo krásné, přestože jsem měla volno, haha :)) Sice hodně foukalo, ale bylo teplíčko, takže to vůbec nevadilo. Nechtěli jsme jet nikam daleko, tudíž jsme vyrazili do Pardubic k zámku. V Tyršových sadech a u zámku jsem nebyla už dlouho, tak jsme si i s pejskem udělali malý, příjemný výlet. Na konci jsme si dali zmrzku a protože tam bylo spoustu mlsných pejskařů, Kejsinka byla ve svém živlu a s každým se kamarádila. 

Jste třeba zdaleka a v Pardubicích jste nikdy nebyli? Tak se pojďte se mnou do zámeckého okolí podívat.










Pardubický zámek se mi moc líbí :)









Kde se vzal, tu se vzal... :)


Celoroční obyvatelé...








Můžete se vydat i na plavbu Arnoštem z Pardubic :)




Mějte se krásně a užijte si víkend :)

Vaše Šárka ♥

12 komentářů:

  1. Krááása Šári :-) v Pardubicích jsem nikdy nebyla, tak to budem muset napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, je to moc pěkné město :) A knihkupectví má několik :))

      Vymazat
  2. Šári moc děkuji za nádhernou procházku pro mne místem který moc dobře znám a moc miluju.Zrovna dnes jsem se tam na chviličku zastavila.. Potřebovala jsem dobít baterky, seděla jsem na lavičce a kochala jsem se..
    Já víkend opět pracovní,tak čekej sluníčko 😊... Měj se moc krásně.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, je pravda, že te´d jsem tam nebyla docela dlouho, ale jakmile je tepleji a jsem v Pardubicích k zámku se vydám a relaxuju. Je to moc příjemné místo :)

      Vymazat
  3. Šárko, Pardubice jsou od nás trochu vzdálenější, ale díky tvým krásným fotkám jsem se hezky prošla. My jsme byli zase na zámku v Č.K. :O)
    Přeji krásné májové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji :) Český Krumlov je úžasný, jak zámek, tak celé město, jeho uličky a zákoutí :)

      Vymazat
  4. Teda to byl kouuzelny vylet. Skoda ze mame Pardubice tak daleko. Vubec jsem nevedela, ze je tam tam krasny zamek. A pocasi bylo take vzorne.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, třeba se jednou do našich krajin vydáš, potom se na zámku určitě zastav :)

      Vymazat
  5. Kráááásná procházka. Taky jsem v Pardubicích nikdy nebyla, moc hezké místo. Krásný víkend D.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, u nás na prvního máje moc krásně nebylo :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, u nás naštěstí ano, tak jsme si mohli procházku užít :)

      Vymazat