pondělí 8. května 2017

Trošku kveteníčka...


... pro sváteční den... Jste pro?

Konečně jednou mi vyšlo počasí na volný víkend, za což jsem moc ráda. V sobotu jsme si vyjeli do Žlebů. V okolí zámku je nádherný park a obora. Na prohlídku zámku jsme tentokrát nešli, protože jsme měli sebou pejska, ale před lety jsme si ji nenechali ujít. A rozhodně doporučuji. Pokud budete mít v plánu Žleby navštívit, určitě neopomeňte absolvovat prohlídku interiérů.
Ale o zámku napíši více v dalším článku. Dnes mám pro vás trochu toho jarního kveteníčka. Tak snad se vám fotografie budou líbit :)













Mějte se moc krásně a užijte si sváteční pondělí. Já ho, bohužel, musím „užívat “ v práci.

Vaše Šárka ♥

12 komentářů:

  1. Krásné fotky Šárko. Tak ať ti to v práci hezky ubývá :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, krásné květy, hezky nafocené. Na šeřík už se také těším.
    Přeji krásné sváteční pondělí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji :) Taky šeřík miluju pro tu úžasnou vůni :)

      Vymazat
  3. Nadherne, Sarko. Tohle na jare miluji nejvic. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Šári opět nádherně vyfocená jarní krása.. Potěšila jsi mi srdéčko.
    Krásný nový týden.Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí :-) květinky jsou krásné. Doufám, že ti to v práci rychle uteklo. Hezký den D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, moc děkuji :) Když lidi chodí, utíká to, jink je to horší. A pravda, kabelky se nekupují denně, takže někdy opravdu počítám hodiny. Ale nestěžuju si. Byla jsem dlouho bez práce, tak jsem opravdu ráda za to, co mám :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  6. I přes chladné dny se již některé jarní květiny rozvíjejí a ukazují nám svou krásu.
    Pěkné dny Šárko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je pravda a aspoň to nás zahřeje u srdíčka :) Měj se moc krásně, Álo :)

      Vymazat