úterý 2. května 2017

SUPREME výživný anti-age krém s kaviárem, olivovým olejem a kreatinem


Krásný den vám všem :)

Jak jsem v článku o micelárních vodách zmínila, sešlo se mi nyní několik kosmetických produktů, se kterými jsem byla spokojená, určitým způsobem mě oslovily, a tak bych se ráda s vámi o své dojmy podělila. Dnes tedy napíši pár slov o jednom pleťovém krému, který mě vysloveně bavil.

Krém jsem vyhrála na FB stránkách růžové kosmetiky už loni, ale nějakou dobu musel počkat, protože jsem měla právě načnutý nový krém. A potom jsem na něj taky tak trošku zapomněla ☻

Ze stránek růžové kosmetiky vám vložím oficiální popisek:
 
SUPREME výživný anti-age krém s kaviárem, olivovým olejem a kreatinem

Intezivně vyživující krém chrání pokožku před předčasným stárnutím. Bohaté složení krému se zaměřuje na boj proti ztrátě elasticity, tónu a lesku pokožky. Tento krém obsahuje extrakt z kaviáru, olivový olej a kreatin.

Kaviárový extrakt aktivně vyživuje a chrání pleť. Zároveň bojuje proti příznakům stárnutí.
Olivový olej zabraňuje dehydrataci pokožky a tvorbě vrásek.
Kreatin podporuje buňkový metabolizmus a stimuluje obranyschopnost kůže. Ricinový olej je specifickým rostlinným olejem. Získává se ze semen skočce obecného (Ricinus communis), který se lidově označuje také jako ricinovník nebo také Kristova ruka. Mezi jeho vlastnosti patří zejména vysoká viskozita a silné hojivé účinky.

Složení krému taktéž obsahuje UV filtr, který působí jako ochrana proti škodlivým účinkům slunečního záření. Den po dni bude Vaše pokožka zářivější a viditelně mladší.

kaviár
olivový olej
kreatin
ricínový olej
bambucké máslo
karnaubský vosk

Linie SUPREME
Jde o řadu produktů, která se vyznačuje skvělým obsahem přírodních látek a naproti tomu neobsahuje žádné parabeny a minerální látky.

A nyní už k mým samotným dojmům. Musím se přiznat, že byť mám ráda růže, v kosmetice mi občas jejich parfemace nesedne. Takže jsem se trošku obávala, jak bude krém vonět. Ovšem potom jsem zjistila, že linie SUPREME neobsahuje růžovou vodu, takže obavy na místě nebyly. A vůně krému je naprosto dokonalá. Vážně jsem si ji zamilovala okamžitě a jen těžko se s krémem loučím. No ale jsem na dně, co nadělám.
Ale dost o vůni. Krém mi naprosto vyhovoval, i co se hydratace a výživy týče. Pleť po něm byla hebká, vláčná, vyživená. Skoro se chce říct napapaná. Krém měl lehkou konzistenci, skvěle se vstřebával, nezanechával nepříjemný pocit mastnoty na pleti. Takže za mě opravdu spokojenost. A když srovnám cenu v poměru s výkonem (já jsem ho tedy nekupovala, ale i tak), je 149Kč naprosto nádherná částka za spoustu muziky.

zdroj

Máte zkušenosti s touto bulharskou kosmetikou? Vyzkoušeli jste třeba něco z té řady s růžovou vodou? Zajímalo by mě, jak se vám líbila parfemace.

Mějte se krásně...

Vaše Šárka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat