středa 10. května 2017

Výlet na zámek Žleby


Krásný večer vám všem :)

Slíbila jsem vám fotočlánek z našeho výletu do Žlebů, tak tady je. Fotek bude asi tentokrát víc, prostě jsem se vyřádila :) Bylo krásně, tak jsem si to užívala.

Ještě připomenu to, co jsem psala v předešlém článku. Pokud se na Žleby vydáte, určitě si nenechte ujít prohlídku. Interiéry jsou moc pěkné, mě hodně oslovily, když jsme si prohlídku před pár lety absolvovaly. Na zámku je také spoustu zbraní, takže muži si přijdou na své :) A co já vím... třeba nejen muže zajímají zbraně ☻


Zámecký park je opravdu krásný a rozlehlý.




K zámku přiléhá také obora, takže pokud vyrazíte s dětmi, určitě se jim kozičky, dravci, bílí jeleni budou líbit. V určité hodiny probíhá také cvičení a předvádění dravců.



Nepustili mě za kozama, ach jooo :)







Spíme, nerušit... 







Dcera s přítelem selfíčkují :)




Pokud chcete vidět zámek v plné kráse ve slunci, musíte dopoledne. My jsme měli sluníčko už proti a nešlo pořádně fotit.


Odpočinek...








Doufám, že se vám virtuální výlet do Žlebů líbil :)

Mějte se nádherně...

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Šárko, líbil se mi moc. Opravdu krásné místo, tak aspoň takto virtuálně :-) Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat