čtvrtek 11. května 2017

Kosmetické nákupy?... Proč ne...


Ano, proč ne :) Náhodou se mi tu nahromadilo dost nových kosmetických produktů, tak jsem si řekla, že po hodně dlouhé době napíšu takový nákupní článek :)

Většinou kosmetiku kupuji nárazově a potom víc kousků najednou, nemusím obden plenit drogerky nebo kosmetické eshopy. Hlavně s některými produkty mívám problém, takže je i to nakupování celkem složité. Ale pojďme k jednotlivým kouskům a dozvíte se více.

Jednou ráno, když jsem čekala než otevřou Komerční banku, krátila jsem si chvíli v Rossmannu, protože ten má otevřeno už asi od osmé hodiny. Takže jsem tam šla pokoukat. A dobře jsem udělala. Vybrala jsem si tam paletku očních stínů, řasenku, bázi pod oční stíny, rtěnku a masky.

Docela dlouho jsem sháněla oční stíny dorůžova. Z paletky Gabriella Salvete jsem je hodně rychle vypotřebovala a nějaké podobné jsem chtěla. Žádné monostíny jsem však neobjevila a moc peněz se mi za ně taky po pravdě dávat nechtělo. No a v Rossmannu měli akci na tuto paletku od Maybelline The Blushed nudes. Takže mě vyšla asi cca na nějakých 160Kč. Nádhera. Odstíny také luxusní. Jsou sice prášivější, ale pigmentace je vcelku slušná. Však zase nemůžu čekat zázraky za tuto cenu.



Dál jsem si tam vybrala řasenku. Co jsem tak vypozorovala, tak řasenka Maybelline Lash Sensational je hodně oblíbená, tudíž jsem si řekla, že ji zkusím, přestože tento typ kartáčku zrovna nemusím. No, abych řekla pravdu, někdy jsem hodně spokojená, jindy se mi řasy slepují. Hodně je prodlouží, to ano a za to palec nahoru. Asi musím víc vychytat manipulaci s kartáčkem, aby mi tam nezůstávalo hodně té maskary a řasy mi to neslepovalo.


Foto kartáčku 

zdroj

Dalším produktem, který jsem si z Rossmanna odnesla, byla báze pod oční stíny. Zjistila jsem, že líčit si oči bez ní vážně nemá cenu. Stíny mi prostě rychle zmizí. Neříkám, že je tato báze od značky Rival de Loop zázrak, ale každopádně mi stíny vydrží déle. Ale určitě časem zkusím i jinou značku. Chtěla jsem vychvalovanou od Avonu, ale vůbec jsem ji poslední dobou v katalogu nenašla.


Od této značky jsem si vzala také dvě masky. Jednu zpevňující proti stárnutí pleti a druhou hydratační. Tak jsem zvědavá, jak mi sednou.


A posledním produktem z Rossmannu byla rtěnka Miss Sporty Wonder Smooth - odstín 100 Barely Amazing – rtěnka se zázračnou krémovou texturou. V poslední době mi přijde, že pokud se mi líbí odstín rtěnky, je matná a ty mi nesedí. Zkusila jsem pár vzorečků různých odstínů od dcery a prostě mi nesluší. Navíc mi hodně vysychají rty a mám raději rtěnky krémové, které mi je zhydratují. Jen mi ten odstín přišel víc nude, ale když ho mám na rtech, je spíš dorůžova. A to mě zrovna moc nebaví. Takže si hodlám koupit ještě nějakou další. 




Do drogerie Teta jsem vyrazila cíleně za značkou Ziaja. Sice jsem nesehnala krém, který jsem si vybrala na internetu, ale tak jsem sáhla po tomto olivovém kousku. Mám z té řady už micelárku a s ní jsem spokojená. Ovšem když jsem krém poprvé použila, byla jsem rozčarovaná velice. Moje suchá pleť asi vážně není až tak suchá, jak jsem si myslela, a po první aplikaci jsem šla do práce jak lesknoucí se špekáček. Hrůza. Okamžitě jsem si v Tesku koupila jiný krém, protože jsem si říkala, že přece druhý den se takto naleštěná nemůžu zas vydat z domu. No, ale pročetla jsem si recenze a diskuze a s krémem se začínám více kamarádit a ten náhradní jsem ještě nemusela otevřít. Více v samostatném článku o krému, který bych za nějakou dobu chtěla napsat. Ale jedno z toho plyne už teď... Nedejte vždy na první dojem :)



A poslední dva produkty jsem si koupila v DM drogerii. Koupit řasenku, která by mi vyhovovala, je umění. Ovšem sehnat makeup, který mi sedne, to už je horor. Vybrala jsem tentokrát od značky Trend it up. Jde o makeup a korektor 2v1 Camou odstín 020. Zatím jsem ho nezkoušela, takže teprve uvidím, jak se zkamarádíme. Měl by být jemný a hedvábně matný a jen doufám, že nebude zalézat do vrásek. To by pak letěl asi do koše☻


Pudr jsem si tentokrát koupila kompaktní transparentní od Essence. Měla jsem vyhlídnutý od Catrice, ale nesehnala jsem a objednávat na netu se mi nechtělo. Tak snad mi bude vyhovovat.



A jsme na konci. Určitě mi napište, jaké kosmetické produkty jsou vaše oblíbené, co nejraději používáte a patří mezi vaše TOPky. Ráda se inspiruji :)

Přeji vám krásný podvečer.

Vaše Šárka ♥

12 komentářů:

  1. Tak tu paletku a rtenku bych take brala. Shanim nejakou paletku s vice barvami, ale zatim jsem se nerozhodla. Tahle vypada dobre a cena je skvela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě taky po nějakých koukala, měla jsem v merku od Make up Revolution nebo Sleeku, ty jsou cenově přijatelné, no ale pak jsem padla na tuto a tak mám na chvilku vystaráno. Není to zázrak, ale zatím mi vyhovuje :)

      Vymazat
  2. Šári tak nějak jsem si uvědomila co vše nutně potřebuji.. Odpolko se chystám do Pardubic na nákupy a sháním kosmetiku od Ziaji.. Teď už vím kam se mám podívat.. moc děkuji.pa a krásný víkend ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, taky jsem ráda, že se dá Ziaja koupit v Tetě, i když jen omezený výběr produktů. Ale aspoň něco :) Měj se krásně Zdeničko, taky si užij víkend :)

      Vymazat
  3. Ten bílý pudr od Essence jsem si také pořídila. Mám je ze všech nejraději, protože sedí každému odstínu pleti :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto jsem po něm sáhla, že jsem nemusela vybírat odstín, bylo to nejpohodlnější :))

      Vymazat
  4. Nedávno jsem si koupila jen tak na zkoušku makeup od Trend it up a byla jsem překvapená, jak dobrý je :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  5. Ziaja s olivovým olejem je můj oblíbený. Taky jsem sušenka, taky se leskla, ale on se krásně vstřebá atak nádherně voní.....
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já s ním zatím bojuju a myslím, že ho na letní období schovám do ledničky a vytáhnu na zimu. Vyskočilo mi i pár pupínků, na což já netrpím, tak nevím, jestli na mě není moc hutný, alespoň v tomhle období. Jinak prvotní dojem z vůně u mě byl nijaký, ale teď už mi jen takový lehoučký nádech vyhovuje a baví :)

      Vymazat
  6. Ten makeup od Trend It Up chci taky vyzkoušet! :) A transparentní pudr od Essence jsem dřív používala dlouhou dobu a byl super.

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovědětVymazat