pátek 30. června 2017

Léto hýří barvami...


... aneb vážně všechno kvete...

Krásné páteční odpoledne :)

Dnes to bude asi téměř beze slov. Proběhla jsem se dopoledne po zahrádce a vyfotila vše, co kvete. Ráda se s vámi o snímečky podělím. Docela jsem se divila, že fotky jsou použitelné, protože pořádně fičelo a fotilo se teda mizerně. No, když si na to někdo vybere tu „pravou chvíli“ ☻ 


















A mezi koprem vyrůstají také máčky )


Doufám, že se vám fotečky líbily. Léto opravdu hýří barvami, a tak si ho užívejte plnými doušky :) Já se budu snažit dát do kupy zbytek fotografií z Prahy a potom vás zase pozvu na procházku.

Vaše Šárka ♥


12 komentářů:

  1. Krásné! :) miluju květiny, všechny ty barvy, takové fotky jen rozzáří den :)


    http://ladylenna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moje milá Šári v první řadě ti přeji vše nejlepší k Tvému dnešnímu svátku.❤❤❤❤... Nádherné fotky nádherných květinek.. Mám toto období plné barev moc ráda. Měj se moc hezky a těším se na procházku s Tebou.Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, krásně ti to vše kvete.
    Hezké léto.

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, zahrada ti kvete opravdu krásně barevně a rozmanitě.
    Hezké léto
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat