pondělí 26. června 2017

Střípky (ne)všedních dnů #10


Krásný den vám všem :)

Dnes mám pro vás další díl fotoprojektu Střípky. Tentokrát z druhé poloviny května. A jdeme hned na fotografie, žádné okecávání ☻

Krásný obraz jsem dostala od Pixers.cz. Doslova ho miluju ♥


Jákobovy barvy doporučuji k přečtení. Velice silný příběh na téma romský holokaust.


Dorazila mi pánská limitka od Brandnooz.


A ještě mi přišel krásný voňavý balíček z Lilibela.cz. Prostě balíčková úroda :)


Tuto knížku jsem vyhrála a vypadá hodně dobře. Ráda si čtu o osudech zajímavých lidí. Je doplněná o fotografie.




Mě číst nedonutíte, ne a ne ☻


Pokračovala jsem v obrázku z Magické džungle. Po několika měsících jsem sáhla po pastelkách. A ujistila jsem se, že mě to pořád baví :)


Výlet na Kačinu...



Bylo vedro, nooo ☻



Dcera dostala krásné lilie :)



V květnu jsem začala ujíždět na domácích ovesných kaších a miluju je snad čím dál víc.


I takovouto mňamku si občas v práci objednám k obědu ☻


Na tuto knížku se moc těším :)


A zase kašička, mňáááám :)


Opět po roce vykvetla bílá Miltoniopsis.


Miluju bobule všech barev ☻



To je pro dnešní článek všechno. Mějte se moc krásně a užívejte si sluníčka.

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Krasne fotky, Sarko. Obdivuji, jak si pamatujes ty nazvy orchidei. To ja fakt ne... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, děkuji :) Nějaké si pamatuji, ale spíš jen tak obecně a ty nejznámější. Tudíž tak asi čtyři :D :D

      Vymazat
  2. Krasne fotky a obraz se mi taky libi:), ja cekam na sve obrazky taky:).
    Mej se krasne a budu rada kdyz se stavis na skok u mne:)

    www.bygabra.cz

    ByGabra

    OdpovědětVymazat
  3. Šári opět nádherné střípky, nádherné fotky a obrovská chuť na kaši :-)
    Měj se moc hezky,pa Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, děkuji a kaší ještě bude, haha. Vážně na nich poslední dobou hodně ulítávám :D

      Vymazat
  4. Ten kokosový kondicionér mě hodně zaujal :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co mě trošku mrzí, je, že téměř nevoní. Ale je to přírodní kosmetika, takže je pravda, že tam to o parfemaci není.

      Vymazat