středa 5. července 2017

Návštěva matičky stověžaté #3


... aneb procházka Valdštejnskou zahradou...

Krásný pozdní večer vám všem...

Mám zde slibovaný poslední článek z pražského výletu. Myslela jsem, že budu mít fotky upravené už tak před dvěma hodinami, ale když to prostě vůbec nepotřebujete, seká se vám počítač a nic nefunguje. No ale nakonec se mi to podařilo dát do kupy.

Pořád nedokážu pochopit, že jsem se do Valdštejnské zahrady nešli nikdy podívat, přitom jsme tolikrát procházeli kolem. Nejspíš jsme o ní nevěděli, jinak vážně nevím.





























Některé snímky jsou, bohužel, focené proti sluníčku a je to na nich znát. Ale víc jsem s tím nesvedla. Doufám, že i tak se vám procházka líbila. Valdštejnská zahrada je opravdu nádherná a rozhodně jsem se tam nebyla projít naposledy.

Mějte se krásně a brzy se můžete těšit na virtuální výlet do Orlických hor :)

Vaše Šárka ♥

No výborně, takže ještě bouří a vypadla elektřina. Vážně se dnes daří...

16 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za krásnou procházku nádhernou zahradou, ve které jsem osobně ještě nebyla. Krásné fotky a na ty z Orlických hor se už těším.

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu nádherná zahrada. Asi bych tam měla zajet ;-) Krásný den Šárko, D.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je opravdu nádherný článek. Ve Valdštejnských zahradách jsem byla jednou, ale takhle jsem to neprocházela. Byly jsme tam jen na výstavě a pak rychle na vlak. Budu si to muset zopakovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, my už jsme šli tolikrát okolo a nikdy jsem nějak nepostřehla, že tam nějaké zahrady jsou. Až díky Daně Goliášové, která před časem dávala na FB fotky, tak jsem se začala pídit :) Je tam vážně nádherně :)

      Vymazat
  5. Je tam presne tak pekne ako si pamätám spred rokov :)

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, krása ... Asi se tam budu muset v létě zase podívat :-) P.

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko, tak to je nádhera. Do Prahy jezdíme málo, ale až sem příště pojedeme, tak na toto místo bych se chtěla podívat. Krásná zahrada, hezké fotky.
    Zdravím a fajn dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, určitě se tam zajděte podívat, až budete v Praze, stojí to za to. Měj se krásně :)

      Vymazat
  8. Valdštejnská zahrada je krásná. Já tutdy chodím od dubna do října do práce a z práce, takže si ji docela užiju. Psala jsem o ní taky na svém blogu (http://werka13.blog.cz/1704/uz-tyden a http://werka13.blog.cz/1511/valdstejnska-zahrada-letos-naposled), ale musím říci, že jsi ji nafotila líp než já :-).
    Stáńa /http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji, Stáňo :) Tak to musí být cesta do práce určitě příjemná :)

      Vymazat