neděle 18. června 2017

Návštěva matičky stověžaté...


... aneb do Prahy vážně moc ráda jezdím, ale bohužel, ne moc často. Tentokrát jsem si udělala výlet úplně sama. Jak už jsem psala v jednom článku, nejsem expert, co se orientace týče. Spíš naopak ☻ Nejezdím sama metrem ani tramvají, jelikož bych tutově dojela úplně někam jinam než do cílené stanice. Takže jsem šla pěkně po svých a s mapou v kabelce ☻

Nemínila jsem však jít bůh ví kam, ale jen tak v klidu si projít Staré město, Karlův most, Pražský hrad, zahrady, Valdštejnské zahrady. Tam jsem mimochodem dosud vůbec nebyla. To nechápu, protože už několikrát jsem procházela kolem. Vytipovala jsem si také troje výtvarné potřeby, kam jsem se chtěla podívat na pastelky a nějaké antikvariáty. 

A protože jsem jela sama, jak jsem psala, fotila jsem a fotila a fotek mám spoustu ☻ Nikdo mě totiž nepopoháněl, abych už šla, abych nefotila jednu věc desetkrát a tak podobně. Takže jsem se rozhodla rozdělit můj pražský výlet asi na tři části, abyste neměli jeden óbr dlouhý článek. Jen kdyby tak ještě byl lepší fotoaparát, to by byla paráda. Ale tak snad jednou...

První skupinka fotografií je tady...
Ráno bylo docela hodně zamračeno a poměrně chladno, až jsem se bála, jestli nebude pršet. Vyrazila jsem v osm hodin osobákem od nás ze Řečan, ale protože České dráhy jsou vážně „spolehlivé“, díky zpoždění mi ujel přípoj v Kolíně. Naštěstí za půl hodiny jel další a během toho čekání jsem si stihla alespoň koupit snídani. A před desátou hodinou jsem již byla v Praze.






Orloj je momentálně v lešeňovém obležení.



Miluju tyhle výhledy z Karlova mostu...
















První antikvariát, který jsem potkala, mě tedy vůbec nenadchl. Navíc ceny mi ani nepřišly jako antikvariátní.





Když jsem přicházela k Pražskému hradu, bylo už nádherně, sluníčko se snažilo :)


Já myslím, že pro dnešní článek by to stačilo. V dalším vás provedu okolím Pražského hradu a Jižními zahradami a ve třetím Valdštejnskými zahradami.

Mějte se krásně a užívejte si léto :)

Vaše Šárka ♥

12 komentářů:

  1. Krásné fotky! :) Miluju Prahu♥

    Vee

    YourVee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, krásná pražská zastavení, hezké fotky. Do Prahy se dostaneme málo, ale když už, tak se nám tam moc líbí. Také gratuluji k výročí druhého blogu.
    Přeji pohodovou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji i za gratulaci :) Taky do Prahy moc nejezdím, přitom ji nemáme daleko. Musím to napravit a poznávac víc pražských zákoutí :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky. Z těch fotek mi přijde, že Prahu znám úplně jinak... Možná bude tím, že si čék nevšímá v tom ranním a odpoledním shonu toho, jak je jeho město krásné. Škoda, měla bych si taky někdy udělat výlet po svém městě a ne se chodit projít jen k Vyšehradu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné, já na ni koukám jen jako ten tůůůrista :)

      Vymazat
  4. Krásné fotky! :) Praha je prostě nádherné město!
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, paráda. Prahu taky miluju a nejraději si ji procházím sama. A mám vyzkoušeno, že je dobré si přivstat a být na Karlově mostě v sedm ráno. Je tam jen pár lidí. To je teprve balzám na duši :-) Krásné léto. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, děkuji :) Tak to musí být nádhera takhle brzy na Karlově mostě. To bych se musela někdy vydat od nás prvním ranním vlakem a možná bych měla štěstí na ten krásný klid :)

      Vymazat
  6. Šári moc krásně jsem se s tebou prošla naší matičkou 😊.. Moc krásné fotky.
    Přeji ti krásný nový týden.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, děkuji a právě můžeš se mnou vyrazit na další procházku :)

      Vymazat