sobota 17. června 2017

Brandnooz box – Glanc box léto 2017


Přeji vám krásný sobotní podvečer :)

Dnes mám pro vás opět po nějaké době článek s balíčkem s překvapením, aneb všem známý Brandnooz box. Tentokrát jde o edici Glanc box, kdy v balíčku nenajdete potraviny, ale kosmetické produkty, prostředky na praní, úklid a tak podobně.

A co si pro nás Glanc box přichystal tentokrát?




Persil – Complete Clean
Nejlepší Persil gel na odstranění skvrn. Nová receptura obsahuje jedinečnou kombinaci aktivních látek, aby vám poskytl kompletní řešení pro vaše prádlo.
Cena: 159 Kč

Persil gel rozhodně využijeme, za mě tedy palec nahoru.


Silan Supreme Romance
– exkluzivní řada aviváží inspirovaná nejlepšími francouzskými parfémy pro milovníky vytříbených vůní. Výjimečně krémové složení s miliony zjemňujících částeček a vzácnými vůněmi poskytuje okouzlující svěžest a neodolatelný požitek smyslů. Růžová řada Romance nabízí jemnou vůni růžových květů na pozadí santalového dřeva.
Cena: 69,90 Kč (600ml)

Z aviváže jsem nadšená, takže opět bod do plusu.


Signal White Now CC
Zubní pasta White Now CC v sobě spojuje dvě nejlepší Signal technologie – okamžité bělení* a ochranu před zubním plakem. Modré světlo odrážející pigmenty zajistí, že vaše zuby budou vypadat bělejší již po prvním použití. Tyto pigmenty jsou neabrazivní, tudíž nenarušují zubní sklovinu. Ale protože jenom zdravé zuby mohou být krásné, White Now CC obsahuje i aktivní minerál a zinek. Aktivní minerál se zabudovává do zubní skloviny, a tím způsobuje její vyšší odolnost vůči zubnímu kazu. Zinek účinně pomáhá bojovat s bakteriemi, jenž způsobují vznik zubního plaku.
*Okamžitý bělicí efekt je optický a dočasný.
Cena: 149 Kč

Na pastu jsem docela zvědavá, těším se, až vyzkoušíme.


Signal Carbon + Correct
Zubní kartáček Carbon + Correct obsahuje karbonová vlákna, která pomáhají zbavovat sklovinu nečistot a zuby jsou pak čistější a bělejší. Zářivější úsměv pomůže doladit i extra lešticí lamela s obsahem perlitu, která odstraní z vašeho chrupu i tu poslední skvrnku.
Cena: 81,90 Kč

Kartáček určitě vyzkouší dcera nebo manžel, já používám pouze Curaprox. Ale vypadá dobře.


Dermacol textilní 3D maska
Nemáte chuť, čas ani náladu na klasickou aplikaci masky? Míchání, nanášení, stírání, slupování, umývání,...? Vyzkoušejte moderní aplikaci 3D Textilních masek Dermacol a budete velmi mile překvapeny. Textilní masky na pleť se používají velmi snadno. Základem je odlíčená a vyčištěná pleť. Masku poté stačí vyjmout z obalu, přiložit na obličej, zaujmout pohodlnou polohu a relaxovat. Textilní maska je velmi pohodlná a dokonale se přizpůsobí tvaru vašeho obličeje. Po 10 minutách masku sejměte a pleť opláchněte vodou.
Cena: 69 Kč (15ml)

Na masku jsem hodně zvědavá a vyzkouším ji co nejdřív.


Catrice ICONails
Nové inovační laky CATRICE ICONails nabízí lesk jako gelové nehty a dlouhotrvající efekt – vydrží až 7 dnů bez krycího laku díky komplexu „Shock- Shield“. Lak obsahuje olej z acai a nabízí inovační dvojité uzavírání a profesionální kartáček pro přesnou a jednoduchou aplikaci. Všechny odstíny nových laků ICONails najdete na www.catrice.eu
Cena: 79,90 Kč

Nehty si moc nelakuji, protože jsem ještě neobjevila lak na nehty, který by se mi hned neoprýskal. No tak uvidím, jak na tom bude nový lak od Catrice. Potěšil mě široký kartáček.


Domestos Power 5
Účinná prevence tvorby vodního kamene, udržování povrchu toaletní mísy s dokonale blyštivým leskem a dlouhotrvající linoucí se svěží vůně. Zdálo-li se vám, že všechna tato očekávání nedokáže spolehlivě splnit jeden výrobek, novinka Domestos vás přesvědčí o tom, že to jde. Po vyzkoušení jedné ze dvou svěžích vůní a díky novému nevšednímu designu s jemně zabarveným úchytem jej při nákupu již nepřehlédnete. Na trhu nově ve dvou atraktivních variantách, které si doma zamilujete - magnólie a levandule.
Cena: 54,90 Kč

Podobných produktů není nikdy dost, takže proč ne. 


Já jsem s obsahem Glanc boxu naprosto spokojená. V minulém byla především pečující kosmetika, nyní přibyly produkty na praní, za což jsem ráda. Takže za mě maximální spokojenost.

Pokud vás box zaujal a objednáte si ho, využijte při nákupu slevový kód... K766YLYGIZ
Objednávat můžete zde.

To je pro dnešní článek všechno, mějte se krásně a užijte si zbytek víkendu.

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat