středa 7. června 2017

Po roce opět na Perštýnské noci...


... úžasně vyšlo počasí, bylo nádherně, takže jsme si to i letos užili. Jde o folklorní festival, který v pátek Perštýnskou nocí začíná v Pardubicích, v sobotu pokračuje v Hradci Králové a v neděli končí opět v Pardubicích. Teda aspoň doufám, že si to dobře pamatuji.
Samozřejmě jsem si vzala foťáček a pořídila pár snímků. Poprvé jsme se konečně vydali na vyhlídku na Zelené bráně. Je to ostuda, že jsme tam dosud nebyli, když jsme v Pardubicích pořád. A výhled byl opravdu krásný. Navíc se na Zelené bráně konala i výstava starých kočárků. Tak se pojďme podívat :)













Toto bylo nejstarší vozítko.





Na Starém městě i u zámku bylo spoustu stánků s jídlem, pitím, keramikou, čaji, kávou, proutěnými košíčky, prostě se vším možným.





Alespoň jeden snímek s folklorním souborem, když to vlastně je to podstatné této akce ☻




Klobásu jsem vám nevyfotila, ale dali jsme si i zdravé mlsání s rakytníkem. Bylo to výborné... Ovšem ta klobása taky ☻


Vnitřní nádvoří zámku...




Vypadá to celkem nevábně, ovšem chutnalo výtečně... Curacao, kokosový sirup, pomerančový a anasový džus a led... Mňááááám ♥



Skupina Gnomus - středověká hudba trochu jinak... Tyhle chlápky můžu, vždycky si jejich vystoupení poslechneme.





Ani letos jsme na Perštýnské noci nebyli do konce. S manželem jsme šli oba druhý den  do práce. Ale i tak jsme si to užili a bylo to moc fajn.

Mějte se moc krásně...

Vaše Šárka ♥

12 komentářů:

  1. Šári opět jsem Perštýnskou noc nestihla a opět kvůli práci..Snad už mi to příště vyjde :-)
    Moc krásně jste si ji však užili a já díky tobě také.. tato část Pardubic je tak nádherná.
    O výstavě kočárků vím už dlouho, jen ten čas..Ale příští týden mne čeká zubař, že by odměna :-)..Je krásné si užívat viď. Měj se moc krásně.Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, já měla s Perš. nocí štěstí, měla jsem volno, ale co jsem tak projížděla kalendář, většinu akcí, co by mě zajímalo, tak budu v práci. Snad v září stihnu vinobraní na Kuksu :)) Měj se krásně a na kočárky jukni :) Jo a za zubaře je tedy odměna opravdu nutná ☻

      Vymazat
  2. Jéé to vypadá suprově a ráda bych se tam příští rok podívala, snad na to nezapomenu:D.

    Měj se krásně!

    papa ByGabra

    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí jsem potkávala plakáty, takže mě to taky upozornilo :))

      Vymazat
  3. To musel být parádní den....Hezký víkend přeji Ilča

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá jako zajímavá akce. Já navíc v Pardubicích nikdy nebyla, tak jsem aspoň nakoukla.
    Hezký večer
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, krásná akce. A ta výstava kočárků to je pecka. Nádherné kousky.
    Přeji pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, moc krásně nafoceno. Líbí se mi barvy fotek ... a zase jsem se podívala do míst, kde jsem ještě nebyla :-) Krásný den D.

    OdpovědětVymazat