pátek 2. června 2017

Poprvé se značkou Ziaja...


... a jak jsem spokojená? Nooo, tak asi napůl, řekla bych. Jakmile jsem zjistila ( samozřejmě mi můžete říkat blesk ), že se dá tato značka v omezeném výběru sehnat v Tetě, chtěla jsem ji vyzkoušet. Nejprve jsem sáhla po micelární vodě a poté po pleťovém krému. Oba produkty jsou ze zelené olivové řady.

Ziaja přírodní oliva – micelární voda
Micelární voda zaručuje jemné odlíčení. Zabraňuje vysušování pleti. Změkčuje a tonizuje svrchní vrstvu pokožky. Zklidňuje podráždění. Dermatologicky a oftalmologicky testováno. Nemusíte oplachovat.


Micelárka od Ziaji je bez parfemace, osvěží, nezpůsobuje takový ten lepkavý pocit, jako některé micelárky, neštípe v očích. Ale tím výčet plusů končí. Pokud nejste nalíčené, svou úlohu jemného vyčištění pleti nejspíš splní. Pokud máte makeup, spotřebujete hromadu odličovacích tamponů, abyste ho ze sebe dostaly. A to rozhodně na obličeji nemívám maskoidní vrstvu ☻ S očním makeupem si neporadí téměř vůbec, ale to by mi až tak nevadilo. Stejně na oči vždy používám pro ně určený odličovač. Takže za mě spíš zklamání a určitě do ní nepůjdu podruhé.

Ziaja přírodní oliva – vyživující krém
Bohatý, vyživující krém pro normální a suchou pokožku. Nahrazuje deficit hodnotných vyživujících složek. Zvyšuje schopnost obnovy pokožky. Chrání pokožku a zabraňuje její dehydrataci. Má vynikající zklidňující vlastnosti. Pleť je měkká a zvlhčená. Obnovená pružnost a hebkost pokožky.



Krém byl pro mě oříškem od prvního použití. Jelikož mě nenapadlo, že bude krém tolik hutný a postačí nanést opravdu minimální množství, šla jsem poprvé po jeho aplikaci do práce lesklá jako špekáček. A to jsem si říkala, no to nééé, to nemůžu používat. Ovšem je fakt, že pokud nanesete malé množství krému, celkem slušně se vsákne. Mám u něj pocit, že jak ho nanesu na pleť, teplem se začne rozehřívat jako máslo. Stačí tedy vážně málo, i když se to třeba nezdá. Ani vůně mě na první dojem neohromila, přišlo mi, že voní jako vazelína. Ale při dalších použitích už jsem měla příjemnější pocity. Vůně je lehounká, nevtíravá, přírodní. Momentálně v těchto vedrech krém používám pouze na noc, protože na den mi přijde přece jen moc hutný. I ráno však krém na pleti vnímám, není úplně vstřebaný. A T-zónu mívám i já se svou vysušenou pletí potom o dost mastnější. Skvělý bude krém na zimu. Určitě není vhodný pro dámy s mastnou pletí. Taky si nejsem jistá, jestli mi trochu neucpává póry. No, nechám si ho asi opravdu na období podzimu a zimy, jistě ho ocením víc. Teď jsem z něj spíš tak trochu rozpačitá. A pokud se s ním nezžiji ani potom, využiji ho jako tělový krém. Tam se určitě vsákne ☻

A jakou máte vy ze Ziajou zkušenosti? Jaké produkty vás nadchly a naopak? Dejte mi vědět, ráda bych od této značky ještě něco vyzkoušela, přestože po první zkušenosti nejásám. Ale tak vždy nesedne vše, že :)

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

9 komentářů:

  1. Šárko, já jsem od Ziaja zatím vyzkoušela tělové mléko z kozího mléka s bambuckým máslem a jsem nadmíru spokojená. Potom krém na ruce z kozího mléka a krém na ruce s hedvábím. Oba perfektní, ten s hedvábím má navíc překrásnou vůni.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jste mě se Zdeničkou na tu kozí řadu nalomily, a asi něco z ní zkusím. Děkuji za tip, Álo a krásný víkend :)

      Vymazat
  2. Šári já s olivovou řadou nemám žádné zkušenosti, nyní používám krém jak já říkám kozinku 😊..A zatím spokojenost veliká.Krásný víkend ti přeji....
    (Ten záblesk na nádraží jsi byla ty 😊😊),pa ❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, asi tu kozinku zkusím taky, Alenka (viz. komentář výš ji taky doporučuje), takže se po ní poohlédnu. Jinak jsem se zableskla na nádraží ve čtvrtek a dnes ráno :)) Mám víkend za kolegyňku. Na nádraží většinou načuhuju, ale neměla jsem teď na tebe vůbec štěstí :)Krásný víkend, Zdeni :)

      Vymazat
  3. Kosmetiku od Ziaji používám už delší dobu a musím říct, že jsem s ní hodně spokojená. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  4. Kosmetiku Ziaja jsem ještě nezkoušela, ale zatím jsem na ni slyšela jen chválu, tak bych to měla napravit :)

    http://elisminarova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elis, určitě vyzkoušej, ceny jsou velice příznivé, já i po prvních rozpacích také ještě hodlám zkusit další produkty :)

      Vymazat
  5. Ziaja patrí k mojim najobľúbenejším značkám. Včera som písala recenziu na ich pleťovú masku uhorka+mäta, tá je vážne skvelá. Pre čitateľky som pripravila aj menšiu súťaž, čiže ak máš záujem, môžeš sa tiež zapojiť. Inak z olivovej rady mám najradšej ich telové maslo, to vonia úplne inak než zvyšok tejto olivovej línie, tá vôňa je priam božská, kupujem si ho opakovane už niekoľko rokov. Ak by si teda chcela, na Ziaju (ale aj iné značky) nájdeš hromadu recenzií aj na mojom blogu: https://na-vlastnej-kozi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat