pondělí 12. června 2017

Je čas vlčích máků...


Přeji vám krásný pondělní večer :)

Na obloze je azuro, já mám ode dneška dovolenou a zítra razím na výlet do Prahy. Jen sama s foťákem a už se moc těším. Nebudu muset poslouchat, že jednu věc fotím desetkrát a podobně ☻
Ovšem jsem takový orientační antitalent, takže kdyby se náhodou na blogu dlouho nic nedělo, bloudím někde pražskými uličkami ☻

Ale k dnešnímu článku konečně. Taky máte rádi vlčí máky? Krvavá pole, louky, cesty... Já kupodivu vlčí máky objevila i u nás ve vísce. No to je tak, když vás konečně pejsek donutí pobývat venku a objevovat okolí. Takže v sobotu dopoledne jsem máčky potkala při procházce, a odpoledne už jsem cíleně vyrazila s foťáčkem.















Nepotkala jsem rozkvetlé pouze vlčí máky, ale další fotografie si nechám zase do některého z příštích článků.

Přeji vám všem krásné červnové dny.

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Moc hezky jsi je vyfotila. Já jsem včera zahlédla z auta u cesty tři :-)) Krásný pobyt v Praze, budu se těšit na reportáž ;-) Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat