středa 14. června 2017

Střípky (ne)všedních dnů #9


Krásný den vám přeji :)

Tak jak můžete vidět, v Praze jsem se neztratila. Nenašla jsme sice úplně všechno, co jsem měla v plánu, ale byl to prima den a užila jsem si ho. Ale o výletu se dozvíte víc v samostatném článku.

Dnes tedy fotografie do mého projektu za první polovinu května. Podívejte se se mnou...

Jak víte, tulipánky miluju ♥



Procházka v Pardubicích...




Samozřejmě knihy, bez nich to rozhodně nejde :)


Úlovky ze zahrádky...





Knihomolská svíčka... sice březnová ☻, ale voní úchvatně :)


Náš mazel ♥


Knižní výhra, která padla do vkusu spíš naší Natálce :)


Výlet na zámek Žleby...





Sem tam si koupím kromě knih i časopis, hlavně ráda zkouším takovéhle různé kosmetické miniaturky :)


V květnu jsem vyrazila na veletrh Svět knihy. Byla to úžasní akce. Letos jsem byla podruhé.






Dárečky z nakladatelství :)


A k nim i nějaké vlastní knižní přírůstky, které jsem na veletrhu ukořistila :)


Ono se řekně zápisník, ale takovýhle je ojedinělý ☻


A to je pro dnešní článek všechno. Doufám, že se vám fotografie líbily. A příští článek bude určitě z Prahy. Foteček mám spoustu, musím je dát do kupy a potom z nich něco vyberu a ukážu vám.

Mějte se krásně a užívejte sluníčka )

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Krásný článek Šári :-) Hlavně hrady a zámky zaujaly a super výhra :-) Krásný den a užívejte sluníčka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šári opět nádhera.. Tvé střípky mám moc ráda..
    Krásný večer.Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, krásné květnové střípky. Na zámku Žleby jsem nikdy nebyla, vypadá nádherně. Hezké fotky a ještě příjemnější dárečky.
    Přeji fajn červnové dny.

    OdpovědětVymazat