čtvrtek 31. srpna 2017

Střípky (ne)všedních dnů #13


Krásný den vám všem :)

Dnes jsem si pro vás připravila další díl ze střípkové rubriky. Půjde o fotografie z první půlky července, takže takové malé ohlédnutí za začátkem prázdnin. 

Na začátku prázdnin jsme strávili víkend v Orlických horách.












Objevili jsme krásný zámek v Kostelci nad Orlicí.





Kejsinka byla po víkendu úplně vyřízená ☻


Kaše od Nominy mě nenadchla. Prostě mi ty instatní nechutnají.


Moje holky ♥♥♥


Pořídila jsem si nějaké pastelkové kusovky a nové omalovánky. Zásoby na zimu ☻




Samozřejmě nějaké knihy... Na instagramu běžela letní výzva, což obnášelo fotografie vztahující se k určitým bodům.





Náš pejsánek se rozhodl, že pomůže s úklidem. No, nějak rychle se vyčerpala ☻


A usne vážně kdekoliv, proč ne třeba v krabici ...


Nové knižní přírůstky ...


Kávička v Praze v Grévinu s kamarádkou ... Mrkvový dort byl famózní.



A obrovský úlovek z antikvariátu na Národní v Praze...


Tak to je pro první polovinu července všechno.

Mějte se moc krásně a užívejte teplých dnů.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Šárko, moc krásné fotky z dovolené. Zeptám se hloupě: To množství knih přečteš a za jakou dobu? To je mraky knížek, já bych to měla na pár let. Máš je ale hezky nafocené.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, tak jsem koukala, kolik jsem přečetla knih loni. Bylo jich 81. To byl ale dobrý čtecí rok. Letos jich mám zatím 36, takže rozhodně nedám ani těch šedesát, co jsem si stanovila jako výzvu. Ale je to taky tím, že jsem loni byla bez práce, takže času bylo víc. A rychločtenář nejsem, za den knížku nedám, ani kdybych měla čas. Takže jo, mám pěkné zásobičky na pár let :))
      Měj se krásně :)

      Vymazat
  2. Šári, Neratov, Zemská brána, můj domov :-) Tam se cítím doma, v Orlických horách a na chatě trávím co nejvíce času to jde. Tam bych tak moc chtěla žít.
    Krásné holky a ta zásoba knih! Nádhera ;-)
    Já bych si přála mít víc času jak na čtení, tak na malování.
    Krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji za návštěvu. Boj s časem je asi nekonečný u nás všech. Já se do Orliček moc nedostanu, ale je tam opravdu nádherně. kdybych si jednou měla možnost pořídit si chaloupku, tak klidně tam :)
      Krásné zářijové dny :)

      Vymazat
  3. Šári v dnešním upršeném dni jsou tvé fotky balzámem na duši.. Trošku žasnu nad tou kupou nádherných knih..Já tak nějak zatím nestíhám číst jak bych si přála.. Krásné září.Z❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, moc děkuji :) Bohužel taky nestíhám číst tolik, kolik bych chtěla. Mám holt nasysleno na spoustu let dopředu :) Měj se krásně Zdeni, a snad nás čeká ještě babí éto :)

      Vymazat