pondělí 4. září 2017

Procházkou na Macochu a na skok na Křtinách...


... nebo spíš ve Křtinách...

Přeji vám krásný den :)

Uvedu ty křtiny v názvu na pravou míru. Nebyli jsme na křtinách nějakého děťátka, ale ve Křtinách. Je to obec a zámek nedaleko Jedovnice v okrese Blansko v Moravském krasu. Myslela jsem, že jde o klasický zámek, ale areál slouží Mendelově univerzitě v Brně, funguje také jako hotel a restaurace. Pořádají se tam svatby a různé akce. Je součástí poutního areálu kolem kostela Jména Panny Marie. Kostel je tedy nádherný. Samozřejmě píšu článek proto, abych se podělila o fotografie. 

Tady jsou...











Poslední den pobytu v Moravském krasu jsme se vydali na Macochu. Nerezervovali jsme si prohlídku Punkevních jeskyní, protože jsme měli pejska, tak to snad někdy příště. I tak to byla moc pěkná procházka. 













To je pro dnešek všechno. Mějte se krásně :)

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Moc krásné fotky. Na Macoše jsem nebyla už hodně dlouho, snad se mi podaří tam někdy zajet ;-) Krásné dny Šárko, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Danko a určitě tam zavítej, okolí je nádherné :) Jen pokud budete chtít vyrazit na prohlídku Punkevních jeskyní, je třeba si ji objednat dopředu :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  2. Konečně vidím, jak vypadá Macocha! :D Kolikrát jsem o ní slyšela, ale nikdy jsem neviděla ani fotku a byla líná si ji vyhledat :D vypadá to tam celkově krásně, ale z té lanovky mě jímá hrůza :D

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jáma :D Ale vážně, okolí je nádherné, za procházku to tam rozhodně stojí včetně prohlídky jeskyní :)

      Vymazat