středa 27. září 2017

Avokádová pomazánka


Krásný den vám všem přeji :)

Už hodně dlouho vám slibuji recept na avokádovou pomazánku, kterou jsem dělala už někdy o prázdninách. Tak konečně dnes. Jen se omlouvám za fotky, ty jsou vážně tentokrát nepodařené, bohužel.

Projela jsem spoustu různých receptů a návodů a nakonec jsem si zas vzala od každého něco. Pomazánka byla výborná, jen mě štve, jak to avokádo hnědne. Ale to známe všichni. Přesto, že jsem ho zakapala limetkovou šťávou, pomazánka zhnědla. Chce to ji sníst hned a  neuchovávat na později.

A co budete potřebovat?

Suroviny
avokádo
Lučinu
sůl
pepř
rajče
česnek
šťáva z limetky nebo citrónu


Rajče spaříme, oloupeme a nakrájíme na kostičky. Já tentokrát nesloupla a vůbec nic se nestalo. Avokádo podélně prostředkem rozkrojíme, pootočíme a rozloupneme na dvě poloviny. Do pecky zasekneme nůž, pootočíme a zlehka vyjmeme. Jde to opravdu krásně, pokud je avokádo správně zralé. Avokádo musí být měkké. Vnitřek avokáda vydlabeme lžící, rozmačkáme vidličkou, zakápneme šťávou z citrónu či limetky a smícháme s Lučinou, rajčetem a drceným česnekem. Opepříme a dle potřeby dosolíme. Podáváme s tmavým pečivem.



Lahodná svačina či lehká večeře je na světě. Přeji dobrou chuť :)

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Avokádovou pomazánku si dělám moc ráda :) dlouho jsem jí teď ale neměla, tak děkuji za připomenutí :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Já dělám většinou buď jen avokádo s Lučinou nebo jen avokádo, prokrájená rajčata a česnek. Asi endokážu říci, které mi chutná víc - obě hodně....
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si teď naposledy tmavou žemli namazala máslem, na to avokádo na plátky a posolila a taky mi to moc chutnalo :)

      Vymazat