čtvrtek 28. září 2017

Žleby jsou jedna z mých srdcovek...


... a proto jsme si dnes vyrazili užít si sluníčka právě tam. 

Sváteční den se opravdu vydařil, měla jsem volno, počasí lusxusní, jooo, dočkala jsem se babího léta. Jen včera jsem vážně nechápala, volal mi k večeru manžel, že je v Tesku, regály poloprázdné, tak že možná se na nás chleba ani nedostane. Vážně to nepochopím. Jeden den je zavřeno a lidi šílí, jako by mělo přijít zemětřesení anebo válka. Všichni prý narvané vozíky, to si musel manžel připadat jak žebrák jen s pečivem, šunkou a brambůrkama ☻ Copak není v pátek znovu otevřeno? Hlava mi to vážně nebere. Dcera brigádničí v Lidlu, taky říkala, že tam bylo Boží dopuštění. Co by lidi dělali, kdyby se najednou zavřelo o nedělích jako dřív? To by zešíleli? Ach jo... Vážně nerozumím.

Ale zpět k dnešnímu výletu. Chtěli jsme si užít krásného počasí a tak jsme přemýšleli, jestli vyrazíme na Kunětickou Horu nebo do Žlebů. A Žleby vyhrály. Tentokrát jsme se prošli i po přilehlém lesíku a vyfotila jsem si asi po stopadesáté stejné záběry ☻ Ale já to tam fakt miluju. Ještě zasněžené Žleby nemám na fotečkách, musím to napravit, až nasněží.

Jestli tedy Žleby neznáte, podívejte se na snímečky. I když tentokrát jsem hodně fotila přírodu, ale tak snad se vám bude taky líbit.








Miluju tenhle život na pařezech :)











Někdy budeme muset k zámku vyrazit dopoledne, abych si ho mohla celý pěkně vyfotit. Odpoledne je totiž proti sluníčku.


Máte nějaké oblíbené místo, kam se rádi vracíte? Pochlubte se :)

Mějte se krásně...

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Já se ráda vracím na pražské památky, nikdy mě neomrzí :) fotky jsou pěkné, ČR prostě má svoje kouzlo. Koukám, že hub je všude plno :) :D

    LADY LENNA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Prahy taky moc ráda jezdím, jen ne tolik, co bych chtěla. Snad jednou bude víc času :) Houby jsou, jen z těchto na snímcích bychom se moc nenajedli :)

      Vymazat
  2. Krásné místo Šárko, když má člověk srdcovku, tak tam prostě musí, že? A k těm obchodům. Koukám, že se nic nezměnilo - asi konec světa nebo co, když je jeden den zavřeno. Já jsem musela koupit tousťák, před 16 hod už nebyl ani rohlík ... přežili jsme ... Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, člověka to táhne na oblíbená místa :) Vážně to dost často vypadá na konec světa, ale asi se tím nesmíme nechat otrávit a radši se zasmát. Měj se krásně, Danko :)

      Vymazat
  3. Hezké fotky. Já Žleby neznám, tak jsem se ráda podívala. Je to takový zámek jako z Lega :-), trochu mi připomněl Zruč nad Sázavou nebo Kokořín
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Stáňo :) Je tam krásně, dokonce i obora, fotky bys našla v jednom mém minulém článku pod štítkem zámek Žleby. Kdysi jsme byli i na prohlídce a moc mě to uvnitř oslovilo. Někdy si člověk řekne, jo hezký, ale tady na mě dýchla nějaká úžasná atmosféra nebo co, nevím. Možná to bylo umocněno i tím, že jsme tenkrát byli na prohlídce pouze čtyři lidi :)

      Vymazat
  4. Šári nádherný výlet jste měli.Tve fotky jsou důkazem.. Také máme mnoho srdíčkových míst.Ale teď si z nich nějak nedokážu vybrat 😉 .Ta naše země je tak kouzelná Krásný víkend,pa Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, máš pravdu, je u nás nádherně. U mě určitě vede Kutná Hora, Žleby, Praha, ale ráda jezdím i do Pardubic k zámku a celkově to město mám ráda. A rozhodně se těším, až se jednou vrátím do Lednice a Českého Krumlova. Obojí mě nadchlo a byť je Lednice nádherná, Krumlov měl pro mne nějakou lepší atmosféru, vyburcoval víc moje pocity :) Takže tam určitě zase někdy toužím se vrátit. Měj se krásně, Zdeni :) ♥

      Vymazat