sobota 23. září 2017

Zavítejte do ZOO v Ústí nad Labem


Krásné sobotní odpoledne vám všem :)

Tak jsme si plánovali velkou procházku s Kejsinkou a ono se dalo do deště. Takže plány musely jít stranou a já se pustila do třídění fotografií. V dnešním článku se vrátíme do poloviny srpna, kdy jsem jela na víkend za kamarádkou do severních Čech. A podíváme se přímo do ZOO v Ústí nad Labem.

V Ústí nad Labem jsem nikdy nebyla a na ZOO jsem byla zvědavá. Nakonec jsem byla opravdu nadšená. Zoologická zahrada se mi zalíbila, sice se trošku našlapete, protože je poměrně velká a do kopce, ale vůbec nám to nevadilo. Počasí vyšlo dobře, bylo chladněji, takže jsme se nepařily. 

A tady se se mnou podívejte na několik snímečků tamních zvířátek.




























Jinak z města jsem toho moc neviděla a co jsem viděla, tak to mě nijak nenadchlo. Ale moc mě oslovila kavárna Báchorka, tam se mi líbilo. Výborná kávička, krásné prostředí, jo, tam jsme si pěkně příjemně poseděly.






A to je ode mne dnes vše. Mějte se moc krásně a určitě mi napište, jestli jste už navštívili ústeckou ZOO a jak se vám líbila.

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. V ZOO Ustí nad Labem jsem tedy ještě nebyla, ale určitě se vypravím. Miluji zvířata a ještě více miluji zologické zahrady. Zatím nejkrásnejší zoo byla Lešná ve Zlíně, tu určite doporučuji! :)
    Jinak článek se mi líbí :)
    https://vita-brunettes.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v Lešné jsem zatím zase nebyla já, ale určitě to napravím, protože jsem o ní už hodně slyšela. A děkuji za návštěvu :)

      Vymazat