neděle 10. září 2017

Krásy okolí Sečské přehrady


Krásnou neděli vám všem :) 

Dnes jsem se opět probírala fotkami z léta a mám pro vás další dovolenkový článek. Po několikáté jsem se přesvědčila, že ne vždy musí člověk odjet stovky kilometrů od domova, aby si užil krásných míst. My jsme několik dnů strávili u známých na chatě na Seči. Seč je jak obec, tak a to hlavně, vodní nádrž. A okolí je kouzelné. Nádherná příroda, voda, loďky, chatičky. Víc nepotřebuji. Počasí nám vyšlo, takže paráda.

Fotografie jsou pořízeny v různé dny, což poznáte asi podle oblohy ☻ Jeden den jsme si udělali pěknou procházku kolem celé Seče. Dokonce i náš malý pejsek ušel celých těch cca patnáct kilometrů. A to ještě kolik toho naběhala cestou v lese, kdy jsme ji pustili na volno ☻ No, je to zdatná turistka. Na konci už teda sebou plácla na zem a k chatě jsme ji museli odnést ☻

Takhle se ta naše šelma těšila, až vyrazíme. Autem jezdí ráda.



Přes vodu vidíte autokemp Seč Pláž.


Potkali jsme tam také dětský tábor, nejspíš v režii Pirátů z Karibiku ☻


 Jednoho večera se takhle objevil nad chatou...





Miluju opuštěné lodičky :)





Zřícenina hradu Oheb











Tady v hospůdce Na Pilce jsme si dali jednu z přestávek :)



Opalovačka ☻


Našla jsem... Skončily v polévce ☻






Doufám, že se vám článek líbil. Užijte si neděli :)

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Šárko, krásné místo a povedené fotky. Muselo být skvěle a je fakt, že v Čechách je nádherně.
    Přeji pohodovou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Pirát a lodičky jsou super, připomíná mi to náš nedávný seznamovák :) a máte úžasného psíka :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Lenno :) Kejsinka je náš miláček ♥ A pirát byl skvělej ☻

      Vymazat
  3. Šári krásná místa a pro mne moc oblíbená, však máme Seč téměř za kopečkem.
    Kejsinka je kouzelná.. Měj se moc krásně,paa❤❤❤

    OdpovědětVymazat