sobota 9. září 2017

Sobota na zámku Karlova Koruna v Chlumci nad Cidlinou


Krásný sobotní podvečer vám všem :)

Přestože mám v zásobě ještě několik foto článků z letní dovolené, podělím se s vámi o fotečky z dnešního výletu. Nejeli jsme nikam daleko, ale asi cca deset kilometrů od našeho domova do Chlumce nad Cidlinou. Chlumec oplývá nádherným zámkem, který se jmenuje Karlova Koruna. Před nějakým rokem jsme tam byli poprvé, když pominu jednu návštěvu kdysi v mém dětském věku s rodiči. Z té doby jsem si zapamatovala pouze řvaní pávů ☻ Dnes jsme si ale poprvé prošli opravdu celý park a okolí zámku a překvapilo mě, jak je okolí zámku rozlehlé. Je to opravdu moc příjemné a krásné místo. Ráda bych se ještě někdy v budoucnu vydala na prohlídku interiérů, protože z fotografií na internetu vypadá vnitřek zámku kouzelně.

A můžeme jít na snímečky...



























Mějte se moc krásně...

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Krásné fotky, o tom zámku jsem ještě neslyšela, ale ta podzimní atmosféra je skvělá :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezke fotky Sarko a urcite nadherne misto na prochazky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký park i zámek - zas další, kde jsem ještě nebyla a evidentně by za návštěvu stál... Tak jsem se zatím aspoň prošla prostřednictvím tvých povedených fotek.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, moc ti děkuji za návštěvu :) Třeba budeš někdy v okolí a zámek navštívíš :)

      Vymazat