čtvrtek 14. září 2017

Střípky (ne)všedních dnů #14


Krásný večer vám všem :)

Venku fičí, zima jako v psírně, tak co kdybychom si dali pár letních foteček? Alespoň se trošku tak nějak pomyslně ohřejeme. Mám pro vás totiž foto střípky z druhé poloviny července.

A začneme papáníčkem :) Oblíbená kašička ♥


Tady jsem vařila směs na špagety, omlouvám se za mizernou fotku. Je to jenom cuketa, česnek, cibulka, naložená sušená rajčata, sůl, pepř. Navrch nějaký ten parmazán. Inspirovala jsem se na blogu Lucie Living. Je to rychlé a výborné. 


Pokračovala knižní výzva na instagramu.




S kamarádkou jsme si zašly na něco dobrého. A bylo to vskutku velmi dobré a velmi veliké ☻ Pokud máte chuť, zaskočte si na tento „burgřík“ v Pardubicích do Galerie Café.


Pekla jsem koláč s broskvemi a borůvkami.



K létu patří květena...






Další kašička... Úplně se mi sbíhají sliny :)


Náš malý lenoch...


Od dcerunky jsem dostala předčasně dárek k srpnovým narozeninám ♥


Vyrazili jsme na houby... Našli jsme jednu... ☻☻☻ Vidíte ty malé pidižvíky? Tak to je manžel s dcerou ☻ Ale bylo tam krásně.



Kejsinka se napresuje všude ☻


Hodně zchátralý bývalý mlýn


Milovaná Kutná Hora



A hurá na pár dní do Moravského Krasu...




Pro dnešní článek je to všechno. Mějte se moc krásně.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Krásné fotečky Šáriii :-* Samé dobroty, plus ten zchátralý mlýn, to mě nejvíc láká :) Jooo, staré opuštěné budovy, to je radost fotit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, děkuji :) Jj, taky ráda fotím opuštěné stavby, ale zrovna tady bylo tak blbé světlo. Ale něco vyšlo no :)

      Vymazat
  2. Tolik dobrot pohromadě a hezkých fotek :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, moc krásné fotky. A ty kaše vypadají moc chutně, obdivuji tvé zdobení. Jak je děláš?
    V Kutné Hoře jsme také byli a moc se nám líbila.
    Hezkou neděli přeji. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji :) Jinak kaši mám hotovou za chvilku - půl hrníčka vloček, jednou tolik vody, potom přidám ještě sojový nápoj, protože nesnáším klasické mléko v teplém stavu, můj žaludek se bouří. Vařím do změknutí a zhoustnutí. Přidám chia semínka, potom ovoce, co zrovna mám, sypu kokosem, oříšky, to si kupuju takovou směs v Tesku, někdy i kustovnici, když mám a pokapu datlovým sirupem. A to milujůůůů ☻
      Měj se krásně, Dášenko :)

      Vymazat