pondělí 2. října 2017

Střípky (ne)všedních dnů #15


Krásný podzimní večer vám všem :)

Užili jste si babí léto? Nastřádali jste si sluníčko a teplíčko na horší časy? Kéž by to šlo, že :) Já pro vás dnes mám fotečky z horké první poloviny srpna, to byly vlastně nejteplejší letní dny, takže se alespoň ještě pohledem na ně můžete trošku zahřát.

Srpen jsme zahájili krátkou dovčou v Moravském krasu. A třeba takové koupání v lomu nemělo chybu.


Výšlap na Macochu




Na skok v Litomyšli... Ale vážně jen na skok na zpáteční cestě z Moravy, navíc do areálu zámku nesmí pejsci, takže jsem si to jen sama rychle proběhla.




Klášterské zahrady 




Po necelých dvou dnech doma jsme se opět sbalili a vyrazili na chatu na Seč. 
To je výraz, jako by se něčím sjela ☻☻☻



Okolí Seče je krásné.



  

Opalovačka ☻




Krásná procházka po Železných horách.

Že by princ? ☻










Dovolenou jsem zakončila víkendem v severních Čechách u kamarádky.

V ZOO v Ústí nad Labem.





V Roudnici nad Labem jsme se prošly kolem řeky.



Jak jsou někde kačeny, musím je vyfotit ☻



Záběr ve městě


Kávičku jsme si daly v krásné prvorepublikové kavárně. Tu jsem si ale nevyfotila, pouze dortík, ovšem byl vynikající.


Také v srpnu běžela instagramová knižní výzva.




Jedna narozeninová kráska ♥ P.S. od Ani Geislerové


A nesmí chybět kašička, moje obrovská závislost ☻


Úf, to je ale fotek tentokrát.

Mějte se krásně a příjemné podzimní dny si užívejte.

Vaše Šárka ♥




10 komentářů:

  1. Tak tu kaši bych si dala, to ovoce vypadá lákavě :) tyhle fotky mě vždy lákají k cestování po Česku, ale teď bohužel nebude moc času :/ koukám, že houby jsou teď všude :) :D

    Lenn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, kašičky domácí miluju :) Nás te´d čeká stěhování, takže výlety taky půjdou stranu a i přes zimu to bude horší. Nezbývá, než se těšit na jaro :)

      Vymazat
  2. Šári to jste toho stihli požehnaně. Mnoho krásných míst jste navštívili.
    Nádherné fotky.Moc vám to slušíí. Měj se moc krásně. Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, děkuju, srpen byl opravdu výletní. Jsem ráda, že jsem tě dnes viděla a je ti dobře :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  3. Krasny srpen jste meli Sarko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji, užili jsme si ho :) Po teplíčku se mi docela stýská :)

      Vymazat
  4. Hezké vzpomínkové ohlédnutí za létem. Tak ať je podzim stejně bohatý na fotky i zážitky
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, moc děkuji :) Jak jsem psala výše, v nejbližší době nás čeká stěhování, takže výlety nebudou. Ale to nevadí, už se těším do bytečku a na vánoce v něm :) Výlety zase po novém roce a hlavně na jaře :)

      Vymazat
  5. Šárko, nádherné fotky, čiší z nich úžasné léto. Měla jsi se opravdu báječně a děkuji za milou procházku srpnem s Tebou.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji za milý komentář :) Někdy se vážně ráda zpětně ohlédnu, hlavně, když jsem se tím pohledem mohla trošku ohřát :)

      Vymazat