neděle 8. října 2017

Krásy podzimu ♥


Přeji vám všem krásnou neděli :)

Babí léto uteklo jako voda, moc mě to mrzí, protože miluju právě takový podzim, kdy stromy se už barví do ohnivých odstínů, ale sluníčko ještě hřeje a všechno to osvětluje svými paprsky. Teď už tady máme podzim ve své sychravé podobě, mlhavá studená rána, mrholení, déšť, vítr, šedivo a pošmourno. Ovšem s přibývajícím věkem jsem se naučila tak nějak mít podzim ráda celkově i s jeho nepříjemnou, chladnou stránkou. Zase mám díky tomu chuť uvařit si horký čaj, zapálit svíčku, zachumlat se do deky a víc číst, anebo se podívat na film. Prostě víc si užívat pohodlí domova. A když zmíním třeba fotografie, copak příroda v mlžném oparu či starobylé uličky zahalené šerem a mlhou, nevypadají úžasně? Mají krásnou tajemnou atmosféru a jindy než na podzim je nepořídíte.

Já bohužel žádné takové krásné tajemné fotografie nemám, spíš jsem fotila za sluníčka, ale i tak se s vámi ráda o nějaké podzimní snímky podělím. Některé jste už viděli v článcích s výlety, ale snad vám to nebude vadit, že je vložím znovu.








Při procházce v našem parku jsem minulý týden objevila ještě stále kvetoucí gazánie. No nejsou nádherné?














Také knižní fotografie jsou v podzimním kabátku :) Třeba vás inspiruji k přečtení nějakého nového příběhu.






Doufám, že se vám dnešní článek líbil a trošku vám rozsvítil pošmourné nedělní odpoledne.

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Nádhera, přesně proto mám ráda podzim :) hlavně pro ty barevné stromy :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, krásné podzimní fotky. Také to tak s podzimem mám, čím jsem starší, tím víc si ho užívám. Jak barvičky venku, tak doma pod dekou a se zapálenými svíčkami. A když je dobrý čaj, nebo kávička ...
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, přesně tak, vypadá to, že to máme úplně stejně :) Měj se moc krásně :)

      Vymazat
  3. Šári tvé nádherné fotky mi rozsvítily dnešní uplakané ráno..Co jsem starší tak si říkám častěji užívej si každičký den, ať prší nebo ne i tak může být den krásný. Měj se moc krásně,paa ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Zdeni, musíme užívat všech okamžiků, které nám život nabízí :) Měj se moc krásně :) ♥

      Vymazat
  4. Nadherne podzimni fotky Sarko :-)Doufam, ze si uzivas babiho leta :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji, babí léto jsem si užila, bylo luxusní :)

      Vymazat