neděle 22. října 2017

Poslední den babího léta...


... jsme si u nás užili v úterý.

Krásný večer vám všem :)

Dnes mám pro vás ještě posledních několik snímečků z nádherného slunného podzimu. Vyrazily jsme si s Kejsinkou na procházku do lesa. Sluníčko svítilo, v lese bylo nádherně. Myslela jsem, že dojdeme až vedle do vesnice k rybníku, ale Kejsule se šprajcla a nechtěla tam jít. Zkusila jsem to na ni dvěma cestami, ale prostě nechtěla. Nevím, jestli tam něco cítila, manžel říkal, že tam mohla být divoká prasata, vážně nevím. No tak jsem ji nepřemlouvala, užily jsme si to i tak.






Houbiček jsem si vyfotila spoustu, ovšem nepochutnali bychom si :)
















Mějte se krásně...

Vaše Šárka ♥



10 komentářů:

  1. Krásné, Šárko. Myslíš, že už opravdu babí léto končí? Já teprve teď chci začít pořádně fotit. Zatím jsme byli pořád na střídačku nemocní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, moc děkuji, ještě mám fotky z Brodu, stihly jsme s veletrhem i krásnou procházku. A s tím babím létem nevím, blíží se listopad, myslím, že už se spíš budem huňat do kabátů a kulichů. Ale třeba matka příroda překvapí :)

      Vymazat
  2. Pěkné podzimní fotky :) škoda, že u babí léto končí, byly to kouzelné dny. Já mám celkem strach z divokých prasat, takže nechodím nikam, kde by se mohla vyskytovat :D

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenn, taky nevím, co bych dělala, kdybych náhodou někdy prasata potkala, doufám, že se tak nestane :))

      Vymazat
  3. Krásné fotky Šárko. Třeba ještě bude pár dnů hezkých ;-) měj se hezky D.

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, krásně jste si s Kejsinkou užily podzimní procházku a fotky jsou parádní.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat