středa 25. října 2017

Střípky (ne)všedních dnů #16


Krásný večer vám všem :)

Tak jsem si říkala, jdu přidat nové střípky z měsíce září a hle... ještě nemáme druhou půlku srpna. Jsem nějaká pomalá. Navíc jsem zjistila, že jsem v tomto období fotila hlavně knihy a sem tam pár kytiček. A ještě Kejsinku. Takže dnešní díl bude tak trochu jednotvárný. Doufám, že to nebude moc vadit.

Jeden opožděný, ale krásný dáreček k narozeninám od kamarádky Kačenky ♥


Opět mi vykvetla tato vínová kráska.


Dneska nic nedělám, odpočívám, no prostě gaučink.


Knihy, knihy a zase knihy...





Že by se u nás vyskytovala další čtenářka? ☻☻☻


Šmíruju... No joooo, Kelišová ☻


Nějaké to kveteníčko...






A nakonec jedna oblíbená kašička...


Takže jak vidíte, moje druhá půlka srpna byla vážně zaměřená pouze jistými směry :) Snad to přežijete.

Mějte se krásně... Vaše Šárka ♥

4 komentáře: