neděle 19. listopadu 2017

Střípky (ne)všedních dnů #18


Krásný nedělní den vám všem :)

Dnes mám pro vás další díl střípků, takže se ohlédneme zase trošku zpátky do měsíce září. A já mám takováto ohlédnutí vážně docela ráda. Připomenu si, co jsem dělala, kde jsem výletila, jaké bylo počasí a tak různě. Prostě vzpomínky jsou moc fajn.

Dnes tedy zpět do druhé poloviny září...

Manžel byl na houbách ještě v období, kdy se kosou sekat nedalo ☻ Takže velmi střídmá úroda, ale smaženice byla.


V našem parku nádherně kvetly gazánie...





A ještě trochu z přírody...







Tady už byla houbová úroda poněkud jiná.


Fotila jsem si k recenzi knihu slaďoučkých dobrot, ale ještě jsem se nedokopala k tomu recenzi spáchat. Musím totiž něco upéct a taky chci, aby to trochu vypadalo. Ale paní z nakladatelství je naštěstí moc milá a nespěchá na mě, protože ví, že se dočká. Mimochodem... Kniha se mi moc líbí. Obsahuje recepty na moučníky z různých koutů Evropy a je úžasně nafocená. Ovšem, já jak teď vidím tu zmačkanou utěrku, tak knížku rozhodně přefotím ☻




Koncem září jsme si vyrazili do Žlebů, máme to tam moc rádi. Je tam nádherně na procházky, můžete tam s pejsky a my si to tam vždy užíváme. Ještě bych si jednou chtěla vyfotit zámek na sněhu... Tak třeba letos :)






A jedna skvělá kniha na konec ☻


Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥



2 komentáře:

  1. Šári tvé fotky hřejí na duši..a jsou jak z jiného světa, když se podívám na tu tmu venku😉.. Nádherné fotky. Krásný nový týden,paa ❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, i kvůli tomu počasí se někdy ráda vracím do minulých měsíců, trošku se pokochat a „ohřát“ :) I když teď to už nebude slavné, musíme si počkat na jaro :) Měj se krásně, Zdeničko :)

      Vymazat