pátek 17. listopadu 2017

Adventní dekorace na váš stůl


Krásný pozdní sváteční večer vám všem :)

První advent už opravdu klepe na dveře a všichni určitě nakupujete či vytváříte adventní věnce či jiné adventní dekorace na váš stůl. Já už nějakou svou představu taky mám, ale myslím, že díky stěhování budu tvořit asi později, protože na začátek adventu budeme ještě takříkajíc „na půl cesty“ ☻ Takže doma v tom chaosu by se ani krásná dekorace nevyjímala, takže si ji zkrátka vytvořím o pár dní déle. Nakonec jsem se rozhodla, že nebudu zdobit klasický věnec, ale pojmu to jinak, a chvojí si dám asi do vázy, protože to by mi nejspíš doma chybělo, byť budeme mít živý stromeček. Ale vy, kteří nebo spíš které, ještě nevíte nebo nejste konkrétně rozhodnuté, můžete se v tomto mém článku inspirovat.

Na Pinterestu jsem našla spoustu nádherných obrázků, takže je rozhodně čím se kochat.





























Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

3 komentáře:

  1. To je nádhera.....už se těším :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si také každý rok vyrábím adventní věnec. Udělám si ho takový, jaký se mi líbí a z čeho chci :-) Kromě toho mám na stole také skleněné dekorace , jako jsou andělíčci a svícínky, které k Vánocům patří stejně jako adventní věnec.

    OdpovědětVymazat