čtvrtek 9. listopadu 2017

Tipy na adventní kalendáře, které můžete sami vyrobit


Krásný den všem :)

Připadá mi neuvěřitelné, že se opět přehoupl rok a máme za dveřmi advent. Vyrábíte svým dětem adventní kalendáře a nebo kupujete takové ty klasické s čokoládičkami? Já už mám děti dospělé, takže už to jde spíš tak nějak mimo mě, ale na druhou stranu, kde je psáno, že se musí vyrábět kalendáře jen malým dětem? Mám takový dojem, že kdybych ho přichystala dceři a naskládala do něj kosmetické miniaturky, sladkosti a papírenské zboží, bude nadšená. No, ale nejspíš nic vyrábět nebudu, protože za prvé jsem levá a za druhé letos vážně nic nestíhám. Ale pro vás hromadu tipů na spousty kalendářů, které můžete sami vyrobit.

Jen tak mimochodem, víte že historie adventního kalendáře sahá až do roku 1851? Tenkrát byl vyrobený úplně první a byl spjatý s křesťanským adventem. Takže těm dnešním se rozhodně vůbec nepodobal ☻ 

Inspirace pro všechny šikovné ručičky :)




Tento by se mi líbil právě třeba pro nějakou větší slečnu :)














Perníčkový bych brala pro sebe ☻


A kdybyste chtěli svému partnerovi jeden přichystat ☻



A nakonec jeden pro naše chlupaté mazlíčky :)


Pochlubte se, kdo z vás bude adventní kalendář vyrábět? A doufám, že vás, kteří ještě nejste rozhodnutí zda a nebo jaký vybrat, jsem alespoň trošku inspirovala. Všechny obrázky jsem stáhla z Pinterestu, najdete tam nepřeberné množství inspirace.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Ten pernickovy je uzasny, kazdy den si ulopnout jeden pernicek ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása !!! mě se líbí všechny .... ale ten pro zvířátka , ten je originální ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by se naší Kejsince líbil, jen by asi měla chuť zblajznout všechno najednou :)

      Vymazat
  3. Šári to je nádherných inspirací.Je pravda, že já budu letos po několika letech dělat pro naši princeznu kalendář,ale teď teda nevím, nevím😉😉
    Krásnou neděli,pa ❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, tak to se už těším na výtvor, bude rozhodně perfektní, tím jsem si jistá :) Měj se krásně ♥

      Vymazat