neděle 12. listopadu 2017

Vyrábíte si vánoční věnce nejen na stůl, ale také na dveře?



... Potom mám pro vás nějakou tu malou inspiraci, pokud by vám došli vlastní nápady. 

Krásný večer vám přeji :)

Já tedy budu vyrábět až adventní věnec na stůl, protože v bytě v bytovce si možná na dveře zavěsím jen nějakou drobnější dekoraci. A vlastně ani dřív jsem vchodové dveře nezdobila, jelikož jsme měly společné s tchyňkou, tak mě to nějak nebralo, a nebo si tam ona pověsila věneček. Ale pro vás všechny, které inspiraci uvítáte, tady mám několik tipů. Vše je opět staženo z Pinterestu.

Já mám třeba nejradši klasické dekorace z chvojí a přírodně zdobené.



Tady ty ulity mi tam moc nesedí, ale tak proti gustu... ☻







A nemusí to být vždy nutně jen věnec, že?


A bez chvojí...








Tak já doufám, že alespoň trošku jsem vás inspirovala a pustíte se do tvoření.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Šárko, to je nádhera. Věnec dělám každý rok stejný. Zelený korpus z jehličí a různé ozdoby, spíše do červena. Tak uvidím, jestli se odhodlám k nějaké změně. :o)
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, taky to mám tak nejradši. Sice se mi občas líbí něco, co vystupuje trošku z mojí zóny, ale nakonec zakotvím u klasiky :) A červená k vánocům patří. I když přemýšlím, že bych adventní věnec na stůl letos pojala jinak, ale uvidím, jestli se nakonec rozhoupu a nebo zas zůstanu u toho svého :) Měj se krásně, Dášo :)

      Vymazat
  2. Krása,letos nebudu vyrábèt...Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě, budu dělat až adventní dekoraci na stůl :) Měj se krásně, Ilčo :)

      Vymazat
  3. Šárko, díky za inspiraci. Všechny jsou moc pěkný. Letos bych chtěla udělat věnec z bílého korpusu jak jsou ty tři poslední.

    OdpovědětVymazat