úterý 23. ledna 2018

Výhra od Klárky


Krásný den vám všem :)
 
V poslední době se na mě nějak usmívalo štěstí, co se týče výher na různých blozích. Většinou spíš soutěžím o knihy, ale párkrát jsem zkusila i kosmetiku. A vyhrála jsem dokonce třikrát. To jsem si říkala, že snad ani není možné. Poprvé luxusní balíček od Asklepionu, ten jsem vám ve střípcích ukazovala a slíbila, že ještě o tom něco málo napíšu... A napíšu. Potom jsem vyhrála balíček, kde jsem našla něco málo od Avonu a něco od Oriflamu. Taky jsem měla radost. A do třetice jsem vyhrála na blogu u Klárky, a sice tuto nálož dekorativní kosmetiky Catrice.


Dekorativku doma rozhodně nemám na tuny, naopak, nelíčím se denně, tak si vystačím s málem. Ovšem potom mě každý nový kousek potěší. A když jsem viděla u Klárky soutěž o tři balíčky s kosmetikou Catrice, řekla jsem si, že to zkusím, a že třeba budu jedna z těch tří, co budou mít štěstí. A vážně to vyšlo. Ovšem jsem netušila, že mi přijde tolik produktů, nádhera. No, podělím se s dcerou, to je jasné. Však také jako první vyzkoušela laky na nehty ☻ 

A co všechno jsem tedy ve výherním balíčku našla? 

Transparentní pudr



Konturovací tvářenka



Korektor


Oční stíny



Oční stíny v tužce


Tužka na obočí


Tužka na oční linky a konturovací tužka na rty


Rtěnky a balsám na rty







Dva laky na nehty


Lak 2v1 - podkladová a vrchní vrstva


Přestože nejspíš Klárka tento článek číst nebude, určitě můj blog nezná, ještě jednou jí moc děkuji, udělala mi velkou radost.

Mějte se krásně...

Vaše Šárka ♥


12 komentářů:

  1. Ta světle růžová rtěnka vypadá nádherně. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to balzámek, zatím jsem nezkoušela, ale brzy na něj dojde, rty si o to vyloženě říkají v tomhle počasí :)

      Vymazat
  2. Šári moc ti gratuluji, nádherná holčičí výhra😊
    Krásný den ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná výhra! A máš to vážně nádherně nafocené! Boží! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, moc gratuluji... já vyhrála nedávno vynikající kávu jejíž recenzi pomalu sepisuji do článku :-) Máš nádherné fotky :-O Beru odběr tvého krásného blogu a budu se těšit zase na viděnou :-) Janina

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná výhra, gratuluji. Zvlášť ta tmavěčervená rtěnka je super.
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat