sobota 10. února 2018

Jaro do domu...

... A moje první letošní tulipánky...


Krásné sobotní odpoledne vám přeji :)

Taky milujete jarní květinky ve váze? Tulipány všech možných barev, sluníčkové narcisky... Já moc. Stojí pár korun a prozáří byt. V týdnu, když jsem měla mít před sebou dva dny volna, jsem si koupila kytici tulipánků, abych se jimi mohla kochat. Nevěděla jsem, po jaké barvě sáhnout, nakonec jsem si vybrala tyto nádherné něžně růžovobílé. Myslím, že jsem snad nikdy takové jemné, světlounké neměla.








První den zůstaly zavité, ale hned druhý den už začaly pomalu rozkvétat.




Teď mi vyšel volný víkend, no není nad krátký týden, takže jsem si z Teska pro změnu odnášela kytičku narcisek, přestože tulipánky stále drží. Ale tak váz máme dost, ne? Proč si neudělat radost ☻ Původně jsem zamířila pro hyacint nebo primulku, ale hyacinty jsem neobjevila a primule měli už hodně nakvetlé, dlouho by nevydržely.

Mějte pohodový víkend...

Vaše Šárka ♥

10 komentářů:

  1. Tulipány jsou nejlepší. Připomínají mi velice jaro. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, mají krásnou barvičku. Já už jsem si je letos také koupila a těším se i na další barvičky.
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji :) Taky se těším, až si zas koupím jinak barevné, jsou to vděčné kytičky. Měj se krásně :)

      Vymazat
  3. Taky tu jedny mám. Hned vedle Petrklíče a Narcisek :) A díky tomu už mám pocit, že je jaro ❤️
    http://navybranou.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky si ráda přinesou s kytičkou kousíček jara do bytečku :)

      Vymazat
  4. Tak to jsou tedy moc krásně vybarvené tulipány.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Šári i pro mne jsou v této době tulipány ty nej..A tvá barva je úžasná.
    Krásný nový týden ti přeji.❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, děkuji, tento týden mám dlouhý, takže zas až na ten příští se budu těšit nějakými květinkami.
      Měj se moc krásně ♥

      Vymazat