čtvrtek 8. února 2018

Zima se své vlády nevzdává...

... Ale tak co bychom chtěli ani ne v půlce února, že? Má na své kralování ještě plné právo.


Krásný pozdní večer vám všem přeji :) 

Musím ale říct, že mě včerejší chumelenice i u nás v nížině docela zaskočila. Je fakt, že předpověď počasí nesleduji a i kdyby, stejně bych nejspíš nevěřila, že sněžit u nás opravdu bude. Takže jsem se večer vracela z práce v těch nejklouzavějších zimních botech, které mám. No, vážně jsem každou chvíli čekala, že sebou říznu a s frakturou minimálně trojnásobnou čekám na sanitku. Upřímně jsem celou cestu z nádraží v duchu nadávala. Nahlas radši ne, protože dalších pár lidí se po desáté večerní také vracelo z práce, tak aby si nemysleli něco o bláznivé, sprosté ženské ☻ Takže šouravou chůzí ve stylu „naděláno v gatích“, se zasněženými brýlemi, takže na cestu jsem moc neviděla a ještě jsem si pod ně do šály funěla, jsem si to šinula na sídliště. Poslední kousek cesty k našemu domu jsem šla už úplně sama. Bylo ticho, klid, jen ty hemžící se vločky zářily v pouličním osvětlení. Zasněžené stromy vypadaly nádherně a křehce. Máme štěstí, že náš panelák je zasazen celkem do zeleně, dokonce je kousek za ním už pole. A já jsem se najednou narovnala, protřela jsem si brýle, popotáhla a řekla jsem si... To je vlastně nádhera. A normálně mě zaplavil moc příjemný pocit a bylo mi hezky i s nudlí u nosu.

Manžel doma mě pobavil, když jsem dorazila celá mokrá, kulich obalený sněhem a on tak zívnul a říká... „Ono snad chumelí?“ Ne, miláčku, jen jsem to do pokoje vzala přes mrazák.

Takže i když z nečeho nejste právě nadšení, zkuste se na to podívat z jiného úhlu, třeba se nakonec taky začnete usmívat.

Ráno se sníh ještě držel, teď už po něm není skoro ani památky.

Krásnou dobrou noc...

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Je taková zvláštní zima. Nasněžíno u nás bylo jen několik dní, teď už je to zase vše takové do šeda (teda pokud nevysvitne slunce, to je pak lépe). No, co naděláme. Budeme se těšit už na jaro.
    Hezký den!
    Hanka (bavi-mne-to)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás sníh vydržel jeden den a te´d už jsou místy jen špinavé ostrůvky. Holt to lepší nebude :) Na jaro se už neskutečně těším :) Děkuji za návštěvu, Hani :)

      Vymazat
  2. Šárko, pobavila jsi mne. U nás na jihu, v nížině také napadl a tak na cestu do Plzně jsem si vzala foťák s jedním cílem, který jsem chtěla vyfotit zasněžený. Čím jsem byla blíž na sever, tím méně sněhu bylo. Jak překvapivé. :O)
    Krásné fotky.
    Přeji příjemný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dáši :) Já jsem měla představu, že bychom o víkendu zajeli do Žlebů, abych měla zámek nafocený opravdu ve všech ročních obdobích a pěkně zasněžený. Ale když jsem viděla, jak jde sníh dolů, tak jsme tam nakonec nejeli.
      Měj se krásně a příjemný víkend :)

      Vymazat
  3. Šárko, krásné fotky, sníh miluju, příjemný pocit mne zaplaví taky, když koukám na zasněžené okolí. Moc hezké fotky, měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, moc děkuji za návštěvu i komentář :) Já zimu nemusím, ale když napadne sníh a ještě by to umrzlo a svítilo sluníčko, to by byla paráda. Ale my tady v nížině se asi nedočkáme, no :) Nevadí, nemůžeme mít přece všechno :)
      Krásný víkend :)

      Vymazat