úterý 6. února 2018

Dny všední i sváteční #1


Krásný večer vám všem :)

Možná jste si už mysleli, že jsem rubriku střípků odpískala. Neodpískala, jen se letos bude jmenovat Dny všední i sváteční a bude vycházet jednou nebo dvakrát měsíčně, podle toho, kolik se mi podaří nashromáždit fotografií. Třeba leden nebyl zrovna bohatý, mám pocit, že jsem fotila především knížky ☻ Ale až se oteplí a začneme vyrážet na výlety, bude to zase lepší.

Tak se pojďme podívat, jaký jsem měla leden 2018.

Jeden lednový den mi dorazila krásná výhra od Zdeničky Zachové. Víla má už momentálně své místečko... Na knihovně mezi mými knižními poklady.


Vařila jsem žampionový krém. Byl výborný, ale příště to bude chtít ještě víc žampionů.



Mírný náznak sněhu, který vydržel pár hodin.



Orchidejky mi krásně kvetou, ale bojím se, jak se poperou se změnou prostředí a zda se jim bude v paneláku dařit.




Další výhra mi v lednu dorazila od Klárky a byla to takováhle nálož kosmetiky.


V lednu jsem taky vyrazila trošku po nákupech.


Pekla jsem broskvovu buchtu ke kafíčku.



Procházka kolem Labe





A ovesná kaše... Ano, pořád jsem se jich nepřejedla a už se těším na léto, až bude výběr ovoce.


Samozřejmě žádný měsíc v mém životě nechybí knihy. Thriller Byly tady, a už nejsou vřele doporučuji.


Klub zabijáků doporučuji těm čtenářům, kteří se nebojí akce, zběsilého tempa a uvěří hrdinovi, který přežije všechno. Na mě to bylo moc ☻


Na Hračkáře se brzy chystám, tak jsem zvědavá.


Tak to byl můj první měsíc nového roku 2018.

Mějte se moc krásně...

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Moc hezký měsíc :-) Mám orchideje v paneláku a daří se jim moc dobře. Jen to chce západní stranu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkuji :) Já taky budu doufat, že tu změnu přežijí a bude se jim dařit. Mám je na SV, tak pálit by se neměly. Uvidím :)

      Vymazat
  2. Krásné fotky Šári :-) Taky jsme neměli ve městě vůbec sníh tuhle zimu. Tak doufám, že to nepřijde později. To at si to tam pěkně nechají už :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, Verunko, teď už čekám jaro, na sníh je pozdě :))) Ale nedivila bych se, kdybychom v březnu zapadli :))

      Vymazat
  3. Pěkně zdokumentovaný měsíc leden.Ráda jsem nakoukla.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný ledem jsi měla 😉.. Nové jméno rubriky se mi moc líbí.
    Přeji ti krásné únorové dny.❤❤

    OdpovědětVymazat